23-09-2004, 22:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-09-2004, 00:25 AM ja muutjaks oli mrali.)
Mul isal töö juures kolm Gazelli (küll Venemaal kokku pandut ja Vene diiselmootoritega,vl.aastad 2001-02) ning normaalselt olevat nendega võimalik sõita maksimaalselt 90ga,edasi võiks ka natuke rohkem vajutada,kuid siis muutub müra sees äärmiselt vastikuks ja jõudu jääb ka vähemaks.
Ja teine asi,suure kuudiga Gazellide (mudel 2705) juhitavus on kõrgema raskuskeskme jms asjade tõttu väga imelik,auto kipub tugevasti \"ujuma\".Neist kolmest on üks 27057 (4x4 kaubik) ja kaks 330273 (4x4 topeltkabiiniga veok) ning pisut järsemat maanteekurvi võttis veoauto 15-20 kmh kiiremini kui kaubik.Selle 27057 juht kurtis varem pidevalt (ja vist ka praegugi) kehva juhitavuse üle,isegi robustne 66 olevat parem sõita olnud... Mujalt kuuldud juttude järgi pidigi Gazell-kaubikute juhitavus üleüldse selline imelik olema.
Kozlikujuttu veits ka http://forum.automoto.ee/showthread.php?...1#pid43011
Ning sealse raamijutu täienduseks lisaks veel,et pärast avariid läks isa mul auto alla kanalisse ning proovis tellitava võtmega raamitala serva väänata...ning metall andis väga kergelt järele.Tollel väljasõidul auto miskit kivi vms ei tabanud-kuid-esivedru kanduri needid lõikas läbi nagu nuga võist ning edasi-vedru pealeht kõver,esisild kõver,raam propellerisse.
Ja teine asi,suure kuudiga Gazellide (mudel 2705) juhitavus on kõrgema raskuskeskme jms asjade tõttu väga imelik,auto kipub tugevasti \"ujuma\".Neist kolmest on üks 27057 (4x4 kaubik) ja kaks 330273 (4x4 topeltkabiiniga veok) ning pisut järsemat maanteekurvi võttis veoauto 15-20 kmh kiiremini kui kaubik.Selle 27057 juht kurtis varem pidevalt (ja vist ka praegugi) kehva juhitavuse üle,isegi robustne 66 olevat parem sõita olnud... Mujalt kuuldud juttude järgi pidigi Gazell-kaubikute juhitavus üleüldse selline imelik olema.
Kozlikujuttu veits ka http://forum.automoto.ee/showthread.php?...1#pid43011
Ning sealse raamijutu täienduseks lisaks veel,et pärast avariid läks isa mul auto alla kanalisse ning proovis tellitava võtmega raamitala serva väänata...ning metall andis väga kergelt järele.Tollel väljasõidul auto miskit kivi vms ei tabanud-kuid-esivedru kanduri needid lõikas läbi nagu nuga võist ning edasi-vedru pealeht kõver,esisild kõver,raam propellerisse.
Alts Kirjutas:Juhtusin vaatama Gazelli baasil väikebusside (reisiate veoks) tippkiirusi ja need olid 100-115 km/hTea, kas see on mingi soovituslik tippkiirus? Kui saja juures mootor juba võimete tagaosas töötab, siis on tegu küll ainult linnatransporti sobiva isendiga.
Alts@uurib imestunult edasi
Edit!
Värvivalik on lihtsalt masendav! Kas nad lihtsalt ei taha või siis ei oska oma tooteid müüa?