29-09-2004, 15:22 PM
13piisab Kirjutas:mu (rullnokk-)kursavennal on 924 (valge, omanik on Lauri). Päris ilusaks teinud tegelikult. Kahju suisa, et omanik on selline (eneseupitaja-teiste mahategija) laps... Mootor on aga karbussiga (sai kapremondi), taga on poolplokk-differ.Hmm, mida kõike seljataga ei räägita.
ilus pisike \"vanake\"! Ainult et tema mootor neelavat 15l/100km - sellest minu (üleolev) suhtumine... Teine tõsine miinus on ülilärmakas väljalase. Justkui polekski summutit. Aga mnjah - maitsed on erinevad ja mõnedele meeldib, kui nende tulek on kaugelt kuulda...
aga kui sul tõesti \"ökonomy-pill\", siis on ju väga hea masin: jõudu-jaksu-tahtmist ka minu poolt sulle! ära maha küll müü! Sealt ei saa ju pooltki raha, mida masin väärt (Lauri ostis oma masina <20kEEK eest - aga oli ka jube rimakas...)! Kui ainult jaksad \"kirveid\" juppe osta...
EDIT: kas su masin on veel galvaniseerimata kerega? Kõik porged pidid mingist ajast (kas oli \'84???) olema galvaniseeritud kerega! Taas üks suur-suur pluss (tuttava 944 peal on ikka päris palju originaalvärvi - teeb kohe kadedaks...).
See, et Opelit alati kommenteerin põhjustab siis selliseid arvamusi?
Karbussiga 924-ja pole kunagi toodetud. Polnud ka minu endine. Eestis oli küll üks isearetatud, kuid kuuldavasti on seegi jälle õige süsteemi tagasi saanud.
Benakulu ei mõõtnud suurt kunagi. 15l sai vist suht alguses huupi pakutud. Tegelikult läheb vähem. Aga linnas 10-ga küll hakkama ei saa!!!
Väljalase oli originaal (20 aastat vana!). Kuna rooste tegi juba oma tööd, siis sealt ka aegajalt kõvem hääl, kui keevitusega kohe jaole ei jõudnud.
Juppide hinnad on seinast seina. Kuna ostsin ainult korralikke saksa osi (võimalusel originaalid), siis sealt ka võibolla tundusid hinnad kirved. Tegelt pole hullu midagi.
Keresid hakati tsinkima alates \'80-st. Teemaalgataja auto (kuldne?) on seega kindlasti tsingitud, kuid minuteada millegipärast üle värvitud (avarii?).
Kui nüüd teemasse tulla, siis mis tollest isendist saanud on? Viimasest postitusest kuidagi palju aega möödas.