#2

Taastada tasub alati kui endal huvi on! Tegemist on stiilse liikuriga, samas ja vastupidavaga. Kui huvi puudu või raugeb, siis usun, et Sinu üles korjatud projektile leiab ka teise soovija.

Mida taastamise juures silmas pidada?

Esiteks - uuri välja, kas Su kätte sattusid AA või MMi jäänused. Selgeltnähtavaid erinevusi on kaks:
- AA-l on esisillal pidurid, MMil ei ole;
- AA-l on esiporitiivad ümarad, MMil kandilised ja lihtsamad.

AAd (ümartiibadega variandid) pärinevad ajastust enne sõda või sõja algusest ja on haruldasemad. Sõja ajal hakati samu masinaid tegema palju lihtsustatult (ilma usteta, ühe tulega eest jne) ning sõja lõppedes kõiki lihtsustusi tagasi ei pandud, millega sündiski MM. Aga kui Sul on ka MMi jäänused (toodeti kuni 1951. aastani), siis ka see auto tasub igal juhul tegemist Smile

Muide- rahvasuu kutsub ka MMi AAks ehk siis \"aiai\"-ks Smile

Ja lõpuks - kas Sul on olemas originaaltuled, rool, signaal, \"kellad\" ja kastisulgurid?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme septembris avatud L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
GAZ AA - Autor: kõps - 29-09-2004, 19:10 PM
RE: GAZ AA - Autor: kõps - 07-01-2006, 21:17 PM
RE: GAZ AA - Autor: villis1 - 11-01-2006, 15:25 PM
RE:   GAZ AA - Autor: valdo - 11-01-2006, 19:52 PM
RE: GAZ AA - Autor: andres22 - 11-01-2006, 21:18 PM
RE: GAZ AA - Autor: unicweb - 11-01-2006, 20:25 PM
RE: GAZ AA - Autor: villis1 - 06-02-2006, 11:47 AM
RE: GAZ AA - Autor: Kelm - 25-01-2006, 22:44 PM
RE: GAZ AA - Autor: Kelm - 25-01-2006, 23:46 PM
RE: GAZ AA - Autor: Aspelund - 26-01-2006, 10:32 AM
RE: GAZ AA - Autor: dad - 06-02-2006, 13:50 PM
RE: GAZ AA - Autor: jurka - 07-02-2006, 21:58 PM
RE:   GAZ AA - Autor: villis1 - 08-02-2006, 12:36 PM
RE: GAZ AA - Autor: dad - 09-08-2007, 21:41 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne