Pobeda I,II ja III põlvkonna erinevused
#7

Tsitaat:a) Käigukang põrandal. Kang peab välja tulema kere põhjapleki keskelt - masslevinud on 2.-3. seeria Pobedad, millele on paigaldatud GAZ 69 kasti külgkaas ja sel juhul väljub põrandakang ca 8 cm juhi pool põhjapleki kumeruse keskkohta.
Kast/kang muutusid oktoobris 1950. Paljudele 1. seeria masinatele on paigaldatud hiljem muide uus kast.

Niisugune näeb välja Pobi 1. seeria käigukast, mis monteeriti autodele peale kuni oktoobrini 1950. Tegelikult on ta nn \"uue emka\" ehk GAZ-M-1 käigukast, mille kangi kuju, kaane fiksaatoreid ja äärikuid on pisinatuke muudetud...

Kast oli tehasesd värvitud hõbedavärviliseks ning kang oli kerevärvi. Kangi nupp oli salongiplasti värvi (paljudel juhtudel kollane) ning kuju osas oli nupp identne GAZ 51 ülituntud käigukanginupuga.

Sisemuses puudusid sünkronisaatorid. Kui kunagi aega saan, võtan ühel ird-kastil kaane maha ja teen sisepildi kahh...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme septembris avatud L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne