01-10-2004, 10:54 AM
Gearbox: 4-speed
Ratios: I - 3,91; II - 2,47; III - 1,49; IV - 1,00; back - 4,21
http://www.autogallery.org.ru/opel20l.htm
Vähemalt selle järgi on nii. Üldse toodeti sellel ajal vaid ühte tüüpi 4 käigulist kasti. Olen leidnud ka mujalt andmeid, et 2L on 4k käigukast, seega olen selles suhteliselt kindel. Lisaks istuvad ka käigukasti kinnitused sidurikojale. Opel super 6 käigukast on küll 3 käiguline, nähtavasti piisas suuremast võimsusest ja pöördemomendist ja keerulisemat kasti ei peetud vajalikuks. Super 6 käigukasti kinnitusel on aga poltide asetus teine ja seetõttu flatheadile ei sobi. Nagu juba mainitud, on tehniline pool super 6 ja 2L suhteliselt erinev.
Ratios: I - 3,91; II - 2,47; III - 1,49; IV - 1,00; back - 4,21
http://www.autogallery.org.ru/opel20l.htm
Vähemalt selle järgi on nii. Üldse toodeti sellel ajal vaid ühte tüüpi 4 käigulist kasti. Olen leidnud ka mujalt andmeid, et 2L on 4k käigukast, seega olen selles suhteliselt kindel. Lisaks istuvad ka käigukasti kinnitused sidurikojale. Opel super 6 käigukast on küll 3 käiguline, nähtavasti piisas suuremast võimsusest ja pöördemomendist ja keerulisemat kasti ei peetud vajalikuks. Super 6 käigukasti kinnitusel on aga poltide asetus teine ja seetõttu flatheadile ei sobi. Nagu juba mainitud, on tehniline pool super 6 ja 2L suhteliselt erinev.