02-10-2004, 20:12 PM
MAZ idel olid jamad tagasillaga, see nimelt laiem kui lubatud 2,50 ja neid lasti (uuemal ajal?) üle piiri ainult RABA sillaga varustatult. KAMAZ´id aga ei käinud minu teada üle piiri, põhjustl ei tea. Kap riikides vaadati Vene masinatele viltu ka nn konnadega rattakinnituste pärast, ei olnud nad tsentris ja ei püsinud kinni.
Pidev jama oli ka kohalike ratsionaliseerijate loominguga, millele eriti hea pilguga ei vaadatud.
Põhiliselt olid aga 80tel mattkollased MB 183? d. Eriline ämber oli seeria MB vedukeid, mis telliti spetsiaalselt vene teede jaoks. Juhid vandusid neid maapõhja, kuna tegu siis spets karjääri ehk muu raske ja kohaliku töö masinatega. Jäik vedrustus, jäik kabiini ühendus jms.
Pidev jama oli ka kohalike ratsionaliseerijate loominguga, millele eriti hea pilguga ei vaadatud.
Põhiliselt olid aga 80tel mattkollased MB 183? d. Eriline ämber oli seeria MB vedukeid, mis telliti spetsiaalselt vene teede jaoks. Juhid vandusid neid maapõhja, kuna tegu siis spets karjääri ehk muu raske ja kohaliku töö masinatega. Jäik vedrustus, jäik kabiini ühendus jms.