04-10-2004, 09:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2004, 09:37 AM ja muutjaks oli valdo.)
Vägev laat oli ja õnneks viis saatus mind vajaliku kolaga ka seal veidi kokku:
- Põhjala 1952. aasta jalgrattarehvid (uued, kasutamata, rantääristega)
- Pobi pleekimata, punase tagapõhjaga 2. seeria \"kellad\" (iga pobitegija teab, et reeglina need pleekinud)
- Husqvarna jalgratta tagaratta
- 1950te keskpaiga / teise poole GAZ 51 armatuuri (odomeetri rida ülalpool spidovõlli)
- mõned eestiaegsed jalgrattatöökoja tööriistad
- Pobi kojameheluuad ja varred
Palju kola jäi ostmata, sest mitmetel inimestel on tekkinud arusaam, et ühe vanaaegse, roostes, kulunud ja katkise asja eest võiks hingehinda küsida. Kui müüja ei saa ka peale väikest kauplemist aru valemist: tüki/projekti hind = ideaalkorras asja hind - (taastamistöö + materjalid), siis kulgevad säärase tüki ja minu elukäigud erinevaid radu pidi.
- Põhjala 1952. aasta jalgrattarehvid (uued, kasutamata, rantääristega)
- Pobi pleekimata, punase tagapõhjaga 2. seeria \"kellad\" (iga pobitegija teab, et reeglina need pleekinud)
- Husqvarna jalgratta tagaratta
- 1950te keskpaiga / teise poole GAZ 51 armatuuri (odomeetri rida ülalpool spidovõlli)
- mõned eestiaegsed jalgrattatöökoja tööriistad
- Pobi kojameheluuad ja varred
Palju kola jäi ostmata, sest mitmetel inimestel on tekkinud arusaam, et ühe vanaaegse, roostes, kulunud ja katkise asja eest võiks hingehinda küsida. Kui müüja ei saa ka peale väikest kauplemist aru valemist: tüki/projekti hind = ideaalkorras asja hind - (taastamistöö + materjalid), siis kulgevad säärase tüki ja minu elukäigud erinevaid radu pidi.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18