Veelkord GAZ 24/2410 ja teiste asendusmootoritest
#7

pvr Kirjutas:peamiseks takistuseks bensiini ja diisli vahetamisel on mass, kuna sama kubatuuriga diisel kaalub tunduvalt rohkem, kuid masside erinevus ei tohi olla üle 10% minu mälu järgi...

Umbkaudu mälujärgi oli 24/2410 mootorid u. 185-187kg. Aga täpselt kohe andmeid võtta momendil pole. Lisaks ei mäleta, millises komplektsuses see kaal oli (kas siduriga jne).

Jah, peab vaatama järgi täpse kaalu.

Kui siiski oletatav (täpselt ei tea hetkel) suurusjärk võtta 187kg, siis + 10% teeb ligi 206 kg (ehk 205,7).


On olnud endal kiired ajad ja pole ka hetkel eriti tegelemiseks mahti olnud, aga legaliseeritud kombinatsioon on ikkagi päevakavas.

Üks asi veel, ka ise olen kaalunud 3102 ostmist, isegi kord oli padumädanenud vrakk saadaval koos tehn.passi ja numbritega, aga siis loobusin ja enam seda pole (viidi emexisse, hiljem kuulsin).

Paganama nõme on see, et ilmselgelt on siiani 24 kandvale osale ehitatud olulisemalt võimsamaid versioone, aga ümberehitus on ikkagi komplitseeritud.

Volvo B23 mootor on ka üsna hea ressursiga.

Võibolla alustuseks oleks mõtet osta 5- manuaalkast ja natuke vaadata mida orig. mootor välja suudab anda (kuna põõrdemaias see pole, siis ikka enamasti lisatöömaht abiks arvatavasti)?
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne