06-11-2001, 16:14 PM
Tsitaat:Võidusõidu-Estfieldi ja tänavasõidu-Estfieldi suurimateks erinevusteks on esimese forsseeritud mootor ja slikkrehvid. Muidugi on vedrustust jäigemaks ja kliirensit väiksemaks seatud, ohutuskaar vastab Rahvusvahelise Autoliidu nõuetele ning kaassõitja kohal paikneb tulekustuti.
Mootori toitesüsteemi südameks on kaks Weberi karburaatorit. Forsseerimise detailidel siinkohal pikemalt ei peatu. Tegemist on standardvõtetega, mida kasutatakse näiteks sama tüüpi ralliautomootorite ettevalmistamisel.
Sidur on n-ö tänavasõiduversioon, käigukast pärineb ringrajaautolt.\"Konkreetsel autol on plokklülitustega käigukastiga, kuid väga hea on ka tavaline Lada käigukast, millelt sünkronisaatorid eemaldatud,\"sõnab Valter Teppan.
Enamik pidurisüsteemi komponente pärineb samuti Ladalt, kuid esipiduritele on paigaldatud tõhusama jahutuse tagamiseks õhusuunajad. Taga on trummelpidurid asendatud ketaspiduritega, kusjuures sadulad ja silindrid pärinevad Ladalt, kettad aga Opel Kadetilt.
Järgmisel aastal võib Estfielde näha ringrajal kihutamas juba suuremal hulgal kui tänavu...
See on katkend sealt Autolehest. Päris tegija värk ikka see LADA 4,3 sekundit 0-100 km/h-ni. Seda juba iga auto - näit. Ferrari järgi ei tee.
Lihtsalt üks miljonist arvamusest