25-10-2002, 11:34 AM
Minu arvates on see üldse tänuväärt, et selline muuseum Eestis eksisteerib. Selleks aga, et neid sõidukeid kõiki tehasekorda restaureerida (muuseumiomanikul on neid üle 80) peab olema meeletult aega ja meeletult raha. Tema aga pole miljonär ja teeb seda muu töö kõrvalt.
Teiseks on restaureerimata masin kohati kaunimgi kui restaureeritud, siin astub mängu asi, mille nimi on inglise keeles \"patina\", meie tõlkes ehk aja hõng. Eestis seda veel kahjuks väga ei hinnata. Samas muuseumis on vaid 69 km sõitnud BMW, mis küll veidi räsitud, aga samas sellisena palju väärtuslikum kui restaureerituna.
Muide, tänase ÄP vahel peaks olema erileht \"Visioon\", selles on juttu mootorrataste kogumisest. Kahjuks on seal ka paar viga sees, autor ei andnud mulle materjali enne trükkiminekut lugeda. Ülevaate aga asjast saab.
Aspelund
Teiseks on restaureerimata masin kohati kaunimgi kui restaureeritud, siin astub mängu asi, mille nimi on inglise keeles \"patina\", meie tõlkes ehk aja hõng. Eestis seda veel kahjuks väga ei hinnata. Samas muuseumis on vaid 69 km sõitnud BMW, mis küll veidi räsitud, aga samas sellisena palju väärtuslikum kui restaureerituna.
Muide, tänase ÄP vahel peaks olema erileht \"Visioon\", selles on juttu mootorrataste kogumisest. Kahjuks on seal ka paar viga sees, autor ei andnud mulle materjali enne trükkiminekut lugeda. Ülevaate aga asjast saab.
Aspelund
Tsitaat:Originally posted by senator
Hmm, mina küll ei soovita. Restaureerituid rattaid oli 1-2, ei mäleta täpselt, suurem osa olid lihtsalt \"järvest välja ja letti\" tüüpi rattad. Kuigi mingi algus on seegi.