Surveaste ja plokikaane madalamaks freesimine?
#2

10:1 surveaste an pikemaks töötamiseks minu arvates liig.
Siis põlemiskambri mahuks Ca 61-62cm3.

Olen proovinud. 8,2 kaanel sai freesitud üsna palju maha (mis ta oligi... 2,8mm???) ja kaan ise jäi näiteks küünlapesade kohtadelt õhukeseks.

Lisaks detonatsiooniprobleemid, mille leevendamiseks algselt keerasin süüdet hilisemaks, sellega kaasnes kuumenemine. (Bensiin 98 kasutamisel).

Jõudu oli rohkem küll, kui polnud head pidamist, võttis vahel 3.käiguga kohalt minnes ratta ringi.

Volga kaant ei kannata kuigi palju portida ka, veidi annaks teravama nuka abil täiteastet parandada (lihtsam ehk).

Mõeldes variante, siis lõpuks jõuab ikka enamasti töömahu juurdehankimise juurde.

Võimalusel saaks ka ehk hõõrdekulusid vähendada edumeelemate kolbidega (\"saledamad,\" kergemad ja kitsamate rõngastega).

Volga mootor on mõeldud algselt just madalalt hea momendiga autot liigutama (ladal aga just laiema momendi ja põõretevahemikuga).

Asja saaks ehk mõnevõrra parandada ülelaadimisega (6,7 surveastmega kaan ja turbo või kompressor) ning karpa ümber kambri ehitamisega, millega siis karpa ära survestada saab). Vahejahutita pole vast efekt ka parim võimalik.

Üksjagu mängimist ja ka ARK ja TÜV ei soosi selliseid \"kompromisse.\" Smile

Btw, kas kellegil on head linki, kuskohast saaks mõõdud Subaru Impreza 92,0 kolbide kohta?
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne