#6

Kusagil 60-ndate esimesel poolel olid müügil Cž mudelid töömahuga 125,175 ja 250 kuubikut.Olen neid kõikki ise näinud,ise olen sõitnud 125 kuubikulisega.Need 125 ja 175 olid erinevalt Jawast musta värvi.See 250-ne mida näinud ja proovinud olen oli aga tüüpilist Jawa värvi.Erinev aga oli süütelukk(sarnane vene tsilitel kasutatavatele) ja ümmargune spidomeeter.Tõsi,selline oli kasutusel ka vanematel Jawadel,aga minu 63 aasta Jawa-250 oli juba selline ovaalne spidomeeter.Aga võrreldes 250-se Jawaga oli 250 CŽ oluliselt teravama minekuga,sarnanedes ja olles pea võrdväärne 350-se Jawa-ga.Muus osas,ka väliselt olid need tsiklid aga väga Jawade moodi,kohati pea identsed.Nõrk kohtki oli neil ühine-elektrisüsteem.Alalisvoolu dünamo,+ massis ja lisaks dünamo peal asetsev relee-regulaator oma arvukate kontaktidega.Hiljem,70 lõpul ja 80 algul tuli varuosana müügile asendusrelee koos juhtmesarjaga,paigutati see raami külge,bensupaagi tagumise kinnituspoldi alla.70 lõpul,80-ndate algul tulid aga N-liidus müügile uued Cž tsilid,350 -sed,sarnanesid uue põlvkonna Jawadega aga nende identsusaste viimastega polnud nii suur kui vanadel 250-tel.
Raam oli erinev,välistades külgkorvi kasutamise,ketikaitse oli metallist,pärinedes vana põlvkonna Jawadelt.Erinevusi oli veelgi.Aga väliselt siiski suht sarnane.Samal ajal nägi ilmavalgust ka uus 250-ne,aga seda NL ei toodud.Erinevalt vanast omas see 2 silindrit.Ongi ehk kõik esiti, mis kohe nende tsiklitega meenus
Lugupidamisega Flanagan
Vasta


Sõnumeid selles teemas
CZ - Autor: leo - 19-10-2004, 16:38 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne