22-10-2004, 22:11 PM
vänt on siiski siduriga ühenduses, st et kui vabakäigul sidur alla suruda ja vänta samal ajal vajutada siis mootorit(väntvõlli) kaasa ei vea..
1. ja 2. küsimusele vastaks umbes 90% täpsusega et viga siduriketastes (mul oli minskiga selline jama et kuuma mootoriga masin enam üle 60 km/h ei läinud.. lihtsalt keris pöörded kõrgeks.
said sidurikettad ära vahetatud, probleem kadus).
peale ketaste asendamist uutega reguleeri kindlasti siduri pingsust.
peale mitmeaastast sõitmist tuleks üle vaadata ka kolb,rõngad, silinder (kulumisjäljed,kriimud), laagrid, kummitihendid, vist oleks ka hea teha õlivahetus kui vahepeal pole seda juhtunud.
kui juba asja lahti hakkad võtma siis võta lõpuni lahti, st et vaata ka käigukasti olukord üle (hammasrattad jms)
turtsumise kohta ei oska eriti abi anda, ilmselt asi süütes või karpas(mis on minu jaoks liiga kummaline asjandus vene masinal).
1. ja 2. küsimusele vastaks umbes 90% täpsusega et viga siduriketastes (mul oli minskiga selline jama et kuuma mootoriga masin enam üle 60 km/h ei läinud.. lihtsalt keris pöörded kõrgeks.
said sidurikettad ära vahetatud, probleem kadus).
peale ketaste asendamist uutega reguleeri kindlasti siduri pingsust.
peale mitmeaastast sõitmist tuleks üle vaadata ka kolb,rõngad, silinder (kulumisjäljed,kriimud), laagrid, kummitihendid, vist oleks ka hea teha õlivahetus kui vahepeal pole seda juhtunud.
kui juba asja lahti hakkad võtma siis võta lõpuni lahti, st et vaata ka käigukasti olukord üle (hammasrattad jms)
turtsumise kohta ei oska eriti abi anda, ilmselt asi süütes või karpas(mis on minu jaoks liiga kummaline asjandus vene masinal).