teistsugune Moskvich 402
#8

Eks selliseid masinaid ikka Eestimaal leidub,aga tavalislt on neil autodel,paberite järgi küll 402-l juba 408 mootor külge istutatud.
Huvitav milline käigukast Sinu autol on?Kas 3 käiguline,st.originaal(esimestel 407 oli ka 3 käiku) või midagi muud ja milline tegesilla reduktor seal on?Kas algne(taaskord peab ütlema,et esimestel 407 oli ka selline) või juba hüpoid ülekanne?
402 olid jah taga kolmeosalised tuled,407 olid taga kolmesektsioonilised laternad,aga kaheosalise klaasiga.Esilaternad aga unusta kohe ära,need on hilisemad(tulid sellised esimeste VAZ autodega),aga põhitähtis on see,et nende klaas pole eraldi vahetatav.Samas pole see eraldi vahetatav ka vanadel,sümeetrilise valguslaiguga tuledel.Usun,et roolimurest saad vast kah üle,samasugune rool oli vististi ka vanadel muhkudel,sama rool oli ka M-407.403 rool on aga juba hoopis teistsugune.Armatuurlaud,õieti selle plastümbris ja pardtsoki kaan on ka sirged,need hakkasid tihtipeale lainetama ja minu 403 hakkas spidoka ümbris ka veel mingit totrat valget kõõma välja ajama.
Süütelukk on sel autol aga 408/412 oma ja asub ka vales kohas.Originaalis asetses ta armatuurlaua keskel,tuledelüliti kõrval.Praegune koht on aga otstarbekam-proovi ise korraga masindada süüteluku ja toorega.
Minu teada oli 402 veel + massis,juhul kui see on ümber tehtud siis võib töötava mootori puhul ampermeeter valesti näidata.
Jõudu ja head soovides,Flanagan
Vasta


Sõnumeid selles teemas
teistsugune Moskvich 402 - Autor: urrr88 - 24-10-2004, 00:43 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne