Milline peaks väljanägema Eesti tehnikamuuseum
#6

Männiku laod ei ole parim variant. Parim variant on Miinisadama ja Patarei vahel asuvad vesilennukite angaarid (1916), mis ise on eksponaadid, olles suure tõenäosusega maailma vanimad koorikbetoonehitised.

Juba Vene aja lõpul 1980tel mõlgutati mõtteid nende tulevasest kasutamisest tehnikamuuseumina, kui need olid veen N. Liidu mereväe valduses. Vene armee lahkudes aga munsterdati need kavalaid ja keerulisi ning cväidetavalt ebaseaduslikke teid pidi ühele erafirmale, kes käib Eesti riigiga senini kohut, kas need angaarid on riigi omad või ei.

Kui riik peaks selle kohtuvaidluse siiski võitma, oleks ülimalt mõistlik need angaarid siiski tehnikamuuseumi jaoks reserveerida. See oleks riigi jaoks auasi - säärane väärtuslik ehitis tuleks igal juhul ju avalikkusele eksponeerida.

Minugi käest on netitsi laiast maailmas mitu korda küsitud et kas ma tean, mis on neist angaaridest kui maailma vanimatest koorikbetoonehitistest saanud ning kas neid saab Tallinnas käies külastada. Ma olen pidanud kahjuks vastama, et \"tänu\" Eesti riigi saamatusele on need avalikkusele suletud ning käib kohtuvaidlus.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne