30-10-2004, 18:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2004, 18:30 PM ja muutjaks oli martinmannik.)
Direktor Ainsoo ostis bussi mitte nostalgilisest huvist lähtudes (sest kui palju saab seda ühel keskmisel ärimehel ikka olla), vaid praktiliseks kasutamiseks. Minuteada liikus see Ikarus umbes aasta aja eest kusagil Alatskivi kandis, kus teda kasutati mingi ettevõtte tööliste transpordiks. Kevadel seisis endine nr 15 tükk aega Connexi hoovi peal, tehnoülevaatust oodates. Tahtsin bussist pilti ka teha, aga nagu ikka, jõudsin ma kohale alles siis, kui teda enam ammu ei olnud.
Mis puudutab pildi pealt paistvat tehnilise abi bussi, siis tänapäeval Ekspressbussi kirju kandev sõiduk see kahjuks ei ole. Tagumised uksed on jah sarnased, aga Ekspressbussi isend on, nagu mitmed teised temasugused, tehtud hoopiski Ikarus 280 baasil. Selle reedavad ära uuemat tüüpi klappuksed, liiga tagaotsa lähedal paiknev tagasild ja näotu, nagu noaga lõigatud tagumine ots. Pildi pealt paistab aga selgelt 260 suhteliselt kumer tagaosa, kus isegi aknarant on alles. Kahtlustan, et see masin on juba ammu maha kantud...
Siin ka foto sellest samast tehnoabibussist nr 1054 külje pealt. Ilmselt ei jää kahtlust, kas tegemist on ikka 260-ga...
Mis puudutab pildi pealt paistvat tehnilise abi bussi, siis tänapäeval Ekspressbussi kirju kandev sõiduk see kahjuks ei ole. Tagumised uksed on jah sarnased, aga Ekspressbussi isend on, nagu mitmed teised temasugused, tehtud hoopiski Ikarus 280 baasil. Selle reedavad ära uuemat tüüpi klappuksed, liiga tagaotsa lähedal paiknev tagasild ja näotu, nagu noaga lõigatud tagumine ots. Pildi pealt paistab aga selgelt 260 suhteliselt kumer tagaosa, kus isegi aknarant on alles. Kahtlustan, et see masin on juba ammu maha kantud...
Siin ka foto sellest samast tehnoabibussist nr 1054 külje pealt. Ilmselt ei jää kahtlust, kas tegemist on ikka 260-ga...
