Ikarus,osa 2...

[quote=martinmannik]
260-tel kohtas jah kolme erinevat tüüpi käigukaste, neist üks variant oli kindlalt viie- ja teine kuuekäiguline. Neljakäigulistest pole veel kuulnudki, aga kui need eksisteerisid, siis ilmselt vahetati nad uuemate busside puhul viie-ja kuuekäiguliste vastu välja eelkõige suhteliselt nõrga mootori tõttu, mis ei

Soobel vist mõtles neljakäigulist vist mis tegelikult on siiski viiene ja millel on pikad käigud(teisega 20km/h-2000 p/min,kolmandaga ca. 40km/h-2000p/min,neljandaga 60km/h-2000p/min ja viiendaga 80km/h-2000p/min(ei ole lõppkiirused). Kusagil nii need näitajad on. Harjumaaliinide bussid olid selliste käigukastidega parginumbrid 3249,3250,3252,3257,kaheukselistest tuleb meelde 3202,3203,3205.) Esimesed kaks käiku(teine ja kolmas) tegid ühesugust häält,järgmine käik juba hulga vaiksem ja viimane siis sammuti erineva häälega võrreldes eelnevatega.
Üks viiene käigukast on ka hästi lühikeste käikudega,nii,et viimase käigu paneb 40km/h juba sisse.
kolmas,linnaliinibusside kõige kiirem kast(vist kuuekäiguline) on lihtsalt,et kaks viimast käiku on pikemaks venitatud (teine 20km/h,kolmas 30,neljas 40 viies 60-65 kuues ???km/h Mul on Harjumaaliinide busside spidomeetrite-tahhomeetrite näidud üles kirjutatud ja sealt saab ka üht-teist huvitavat,veel kõikide HML busside käigukangi asendid mingitel käikudel üles märgitud,veel mitu esituld ees oli(kasv või neli).
Mitu erinevat tagasilla reduktorit Ikarustel(250,255,256,260 ja linnaliini 260,280) üldse toodeti? Ma võin kasvõi oma pea anda,aga praktiliselt kõik HML Ikarused tegid omasugust häält.
Ma pole siiani näinud ühtegi korda Ikaruse \"kõhu\" alla. Huvipärast tahaks sel teemal mõne 250-ga tutvuda...

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Ikarus,osa 2... - Autor: mrali - 05-08-2004, 01:37 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne