04-11-2004, 11:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-11-2004, 11:30 AM ja muutjaks oli TAR.)
Veel üks kriteerium, mis sõiduki haruldaseks võib muuta on ju ka kerenumber, mis identifitseerib sõiduki üheks esikümnesse, või üheks esisajasse toodetusse kuuluvaks. Mu arust oli vist Smuuli Volgaga see lugu, et kerenumber oli suhteliselt alla saja. Täpselt ei mäleta, ehk keegi teab täpselt, mitmes see oli.
Nii, et siis hr. Kägu valduses on masin, mis vastab juba vähemalt kahele \"harulduse kriteeriumile\". Kindlasti on näiteks esimese saja hulka kuuluv masin haruldasem kui sama seeria suvalist seerianumbrit kandev sõiduk.
Kui sama ideed edasi arendada, siis võiks huvi pakkuda, olenevalt tootmismahust, nn juubeliseerianumbriga masinad. Näiteks miljonis mosse, või tuhandes TA-6. Need ümmarguse numbriga masinad said tihtipeale juba tehase liinilt maha veeredes eritähelepanu väärilisteks. Küll ehiti neid pärgadega või maaliti seerianumbrid suurelt peale.
Nii, et siis hr. Kägu valduses on masin, mis vastab juba vähemalt kahele \"harulduse kriteeriumile\". Kindlasti on näiteks esimese saja hulka kuuluv masin haruldasem kui sama seeria suvalist seerianumbrit kandev sõiduk.
Kui sama ideed edasi arendada, siis võiks huvi pakkuda, olenevalt tootmismahust, nn juubeliseerianumbriga masinad. Näiteks miljonis mosse, või tuhandes TA-6. Need ümmarguse numbriga masinad said tihtipeale juba tehase liinilt maha veeredes eritähelepanu väärilisteks. Küll ehiti neid pärgadega või maaliti seerianumbrid suurelt peale.