20-11-2002, 13:00 PM
siin eespool märgiti, et ARK-is on arvel ca 37 GAZ 12 ehk ZIM-i. Mul on andmeid, et mõned 90-date keskel kordatehtud ZIM-id
on müüdud Saksamaale. ZIM-ide restaureerimine müügi eesmärgil oli tollal lausa äriidee, kuigi minu arvates võis teatud korrastamine komplekteerimine end õigustada ainult hästisäilinud auto puhul. Meie kliimas aga harva kui auto pärast poole sajandi möödumist hästi säilib. Need masinad mida näinud olen, on kas komplektsed aga täiesti tümad või komplekteerimist vajavad aga vähe paremini säilinud kerega. Mõlemi variandi puhul on muret kõvasti, sest kui lävekarbid veel laseb kuskil teha, siis korralikke esi-tagatiibu ja korralikke nikkelvidinaid on raske leida. Ma küll soovitaksin otsida sõitvat aga odavat ZIM-i Ukrainast või Valgevenest.
on müüdud Saksamaale. ZIM-ide restaureerimine müügi eesmärgil oli tollal lausa äriidee, kuigi minu arvates võis teatud korrastamine komplekteerimine end õigustada ainult hästisäilinud auto puhul. Meie kliimas aga harva kui auto pärast poole sajandi möödumist hästi säilib. Need masinad mida näinud olen, on kas komplektsed aga täiesti tümad või komplekteerimist vajavad aga vähe paremini säilinud kerega. Mõlemi variandi puhul on muret kõvasti, sest kui lävekarbid veel laseb kuskil teha, siis korralikke esi-tagatiibu ja korralikke nikkelvidinaid on raske leida. Ma küll soovitaksin otsida sõitvat aga odavat ZIM-i Ukrainast või Valgevenest.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.