Teedest, ehitistest ja sildadest
#84

stretch Kirjutas:1937. aasta Tallinna kaardi järgi ühtis vähemalt osaliselt praeguse Järvevana tee asukohaga Kaare tee. Tartu maantee poolne ots tundub olevat täpselt sama koha peal, kuid see tee kulges täpselt kõrvuti raudteega ning seetõttu hakkas varsti peale Filtri teed Järvevana trajektoorist eemalduma. Kaare tee lõppes Leete-Auru-Luite piirkonnast hoopis põhja pool (ilmselt praeguse Viadukti tänava kohal). Selle kaardi järgi lõppes ka Veerenni tänav seal (raudtee juures).
Viadukti tänav on igastahes minakivisillutisega (oma silmaga näinud asfalti alt paljastumas) ja seal ääres üsna mitu ennesõjaegset maja. Ilmselt oli enne sõda Veerenni põigist Ülemiste järve poole tüheremaa(liivik).
Äkki midagi sarnast, mis Luite tänavaga piireneb? Huvitav,aks Luite tänav on alati umbtee olnud (Järvevna tee poolne ots)?

OT.
Mind on linnehituslikult pikk aega pinanud küsimus, miks pole Tehnika tänvat piki rauudteed (või kitsarööpmelise tammi =) Pikendatud Filtri teeni. Jääks vähemaks üks läbi kesklinna tiirutamine.

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne