09-11-2004, 13:56 PM
Siiski-siiski, seda konkreetset Volgat ei saa taastamiselt isegi ligilähedaselt võrrelda näiteks Siimseni M-410\'ga, mis ainult natukene kallim on, kuid autona tuhat korda haruldasem. Minu pilgu läbi(kuigi ennast Gaz21 spetsiks ei pea) ei saaks see Volga isegi \"musta numbrit\". 100% originaal ei tundu see konkreetne auto mingil juhul olema. Las mõni spetsim kommenteerib fakti.
Igal juhul häirib mind selle auto üldine olemus, rääbakas tundub. Kui küsitakse HEA asja eest palju, on asi normaalne. Aga mingi jura eest ... sry! Siimseni küsitav 130 000 on autot väärt ja kui endal oleks see raha, siis ostaks silmad kinni ära. 130 000 käiks välja ka Kalli rohelise musta numbriga Gaz21\'e eest, kuid 10 000 USD on Vene laiatarbeautode hinnalagi maailma oksjonikatalooge ja üldist hinnataset arvestades. Sealt edasi on esindusautod a\'la Zis, Zim, Tshaika, Zil ja sellised autod, mis on KELLEGI omad olnud. Miski külajussist lüpsja Lenini ordeni eest saadud Volga ei ole mingi eriline väärtus(ei käi otseselt selle auto kohta).
Võtsin hetkel lahti esimese ettejuhtunud kataloogi: Coysi Lotuse oksjonikataloog 30.10.2004.
1973 Lotus Europa Special 1973, täielikult rastaureeritud, hinnatud \"brand new\" tasemele, loodetav hind 8500-10000 naela. Inglaste vanaautolembus ja nende hinnad on seejuures kõigile teada ... maailma vast kõige kallimatena.
1984 Lotus Etna, mida üldse toodeti vist 200 autot, hinnaootus on 5000-6000 naela. Tegu siis karboonfiibrist ja alumiiniumist monokokiga, Giugiaro poolt disainitud ja British Motor Showl 1984 esitletud Lotuse superautoga. Läbisõit on autol olematu, kuna seisis alguses müügisaalis ja sealt müüdi erakollektsiooni.
Ja me siin räägime, et Volga Gaz21 maksab 100 000 krooni...
Igal juhul häirib mind selle auto üldine olemus, rääbakas tundub. Kui küsitakse HEA asja eest palju, on asi normaalne. Aga mingi jura eest ... sry! Siimseni küsitav 130 000 on autot väärt ja kui endal oleks see raha, siis ostaks silmad kinni ära. 130 000 käiks välja ka Kalli rohelise musta numbriga Gaz21\'e eest, kuid 10 000 USD on Vene laiatarbeautode hinnalagi maailma oksjonikatalooge ja üldist hinnataset arvestades. Sealt edasi on esindusautod a\'la Zis, Zim, Tshaika, Zil ja sellised autod, mis on KELLEGI omad olnud. Miski külajussist lüpsja Lenini ordeni eest saadud Volga ei ole mingi eriline väärtus(ei käi otseselt selle auto kohta).
Võtsin hetkel lahti esimese ettejuhtunud kataloogi: Coysi Lotuse oksjonikataloog 30.10.2004.
1973 Lotus Europa Special 1973, täielikult rastaureeritud, hinnatud \"brand new\" tasemele, loodetav hind 8500-10000 naela. Inglaste vanaautolembus ja nende hinnad on seejuures kõigile teada ... maailma vast kõige kallimatena.
1984 Lotus Etna, mida üldse toodeti vist 200 autot, hinnaootus on 5000-6000 naela. Tegu siis karboonfiibrist ja alumiiniumist monokokiga, Giugiaro poolt disainitud ja British Motor Showl 1984 esitletud Lotuse superautoga. Läbisõit on autol olematu, kuna seisis alguses müügisaalis ja sealt müüdi erakollektsiooni.
Ja me siin räägime, et Volga Gaz21 maksab 100 000 krooni...