Sõiduauto haagised NL-s
#4

mrali Kirjutas:Zubrjonoki ametlik tähistus oli MAZ-8111,tegi neid tuntud veoautotehas.
Skifide tähis KASi andmeil oli 81061 või 81062 \"Skif\",esimene neist veo-, viimane oli telkvariant. Rattad Skifidel muide motorollerilt ehk 10-tollise veljega.
Ning veel MMZ haagised. Väliselt veidi Zubrjonoki moodi,kuid kast on kõrgemal ja rattaavad väiksemad. Ametlik tähis oli MMZ-81021 ja tootis Mõtištši masinaehitustehas (tuntud pigem ZILi kallurvariantide poolest). Rattad pärinesid neil VAZilt ja Mossedelt.
Kandejõud muidugi oli kõigil Vene haagistel tingituna tollaste seeriaautode tonnaažist,näruselt väike (alla 300 kg).

Zubrjonokit tehakse MAZ-is tänapäevalgi, aga paistab, et nüüd saab juba ka tagaluuki alla lasta http://belap.narod.ru/81144.html
Luugi puudumine oli vanal mudelil suureks puuduseks. Ega siis nõukogude inimese elu ei tohtinud liiga mugavaks minna!

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Sõiduauto haagised NL-s - Autor: eberhard - 11-11-2004, 11:47 AM
RE: Sõiduauto haagised NL-s - Autor: Arve - 11-11-2005, 22:22 PM
RE: Sõiduauto haagised NL-s - Autor: Ekke - 17-11-2005, 00:32 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne