Süüte reguleerimise stroboskoop
#12

Saan tuua Kenu näitele vastupidise näite.
Minu vennal oli kunagi vene ajal Zaparozets. Nagu kõigil zapperi omanikel, nii ka temal oli häda ülekuumenemisega. Süüde oli pandud paika kuulmise järgi (temagi elukutseline autojuht ja nii pandigi). Ostsin omale siis esimese stroboskoobi. Vene oma ja väga algeline. Ainult välk oligi ja küünlajuhe tuli maha võtta, et seda ühendada. Panime siis sellega asja paika vastavalt raamatus antud näidule. Üllatus, üllatus mootor ei töötanudki kõige lõbusamalt. Tühikäigul tuli nagu väike vedu peale. Aga mootor enam üle ei kuumenenud.

Nagu iga asjaga, nii ka siin - erand kinnitab reeglit.
On masinaid juhtunud käe alla, kus stroboskoobiga paika pandu ei tööta kohe üldse. Tunde järgi pandu töötab norm.
Osadel masinatel näitab stroboskoop hoopis mingeid imelikke (näiteks pole võimalik üldse lugeda tahhomeetrit) numbreid. See viitab mingile kõrgepinge anomaaliale. Nõrga sädemega võib mootor töötada aga stroboskoop välku ei tekita. Mingi aja pärast hakkab see ka mootori töös kajastuma.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Süüte reguleerimise stroboskoop - Autor: Jesper - 10-11-2004, 15:46 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne