k: zazi mootori forsseerimine
#17

urks Kirjutas:enda autol olid sees žiguli kolvid, silindrid olid muidugi üle puuritud, momendilisa oli tunda kõvasti. lisaks ka uus ja korralik jagaja, õhuvõtt viia külma õhu kätte,Smile karbussi koha pealt võin öelda seda, et 1:1 istub peale nii mõnigi fiati solex ja weberi oma. asi mille kohta ei oska midagi öelda on klapid, neid ei tea et oleks asendatud suurematega (kuna tegemist kalli tööga). ühesõnaga teha annab ja ära karda asja ette võtta, kõik kogemused ju tulevad kasuksWink
Just, ära karda ette võtta! Sest sapika mootor on suhteliselt lihtne auto küljest eemaldada ja remontida või täiustada. Tean seda omast käest, sest üks mu tuttav 80-aastane papi upitas taliga väiksemagi mootoririkke korral parema ülevaatlikkuse saamiseks oma sapikalt esmalt mootori maha ja lahutas algosadeks ning pani jälle kokku nagu konstruktori ja lasi kokkulaotud mootori taliga jälle auto taguotsa tagasi. Siis selgus, et lahtivõtmisest ja kokkupanemisest kasu ei olnud ja mootor tuli jälle maha võtta. Aga ma nägin, et ta põrmugi ei kurvastanud selle ebaõnnestumise üle, see oli talle kaif. No eks mootor vahel pärast sellist \"remonti\" käivitus ja vahel mitte -oli teine juba nii kulunud ja hõre.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
k: zazi mootori forsseerimine - Autor: tutt - 07-08-2004, 17:31 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne