Viiskümmend Üks
#5

51 originaal, e. alalisvoolu genekaga on kokkupuude olnud. KIndlasti pidi peal olema ka massi lüliti. Seisis 6-8 tundi ja aku tühi. Kusjuures kõigil pidi nii olema. Samas käimatõmbamine ka ilma akuta oli täiesti võimalik. Alalisvoolu gene annab nimelt voolu ka ilma ergutuseta. Paha on ka laadimispinge sõltuvus mootoripööretest. Tühikäigupööretel pidi tuled ja tarbijad maha laskma, sest laadimine oli nullilähedane.

Huvitav on ka see, et kapitaalist tuli mootoreid nii 51 kui 52 variantides õlifilitritega ja karburaatoritega. Tähti ei mäleta, aga 51 oma loeti paremaks, kuna segukruvi oli lihtsalt liigutatav. Koormaga sõites pool tiiru lahti ja tühjalt kokku tagasi. Õige regull pidi siis olema, kui järsul kiirendusel oli vaja \"turbot anda\" e. tooreklapp poole peale sikutada.


Vasta


Sõnumeid selles teemas
Viiskümmend Üks - Autor: indrek - 19-11-2004, 12:08 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne