23-11-2004, 23:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2004, 20:40 PM ja muutjaks oli motamees.)
Tulemused peaks saama järgmise nädala lõpul. Hado mehed äkki asjast väga huvitet ja tahavad õlita sõitu panna suurema kella külge. Ise oleks asja ära toimetanud homme. Ainult koos ajakirjanikuga.
Eks siis esmaspäeval lepin aja kokku millal õli välja lasen. Tulgu siis vaatama, kes tahab. Nalja saab, kui Hado mehed paljem raffast kokku ajab ja siis mootor kohe tükkideks jagab. Plamaaz missugune. Muidugi ise on nad asjas ilmselt VÄGA kindlad. Muidu ei julgeks ju kedagi kutsuda.
Surved mõõtsin nüüd uuesti ära. Sõidetud praeguseks 1600km umbes.
Viimased näidud siis sellised.
Kuumalt
Gaas põhjas 1)10,7 2)10,4 3)10,4 4)11,2
Gaas maas 1)10,2 2)9,9 3)10 4)10,8
Külmalt
Gaas põhjas 1)11 2)10 3)10,5 4)11,4
Gaas maas 1)9,5 2)8,7 3)8,7 4)9,6
CO test
Temp 89C
rpm 800
CO 2,645
CO2 13,02
O2 0,60
HC 288
Lamda 0,940
COvrai 2,645
Temp 91C
rpm 2430
CO 2,554
CO2 13,10
O2 0,47
HC 212
Lamda 0,938
COvrai 2,554
Tänud METRA AP O/Ü co testi teostamise eest
Märkusena lisan. Vahepeal vahetatud aku. See võib muuta silindrite surve mõõtmistulemusi vähesel määral paremaks.
CO test on ka subjektiivne. Nüüd ju paagis teine bensiin. Arvestades meie bensiini kavaliteeti VÕIB tulemus olla väga erinev.
Õlirõhu muutust märganud pole. Pisut nagu tõusnud on aga ka selle võib panna külmema ilma (õli paksem) kontosse.
Fakt on see, et surved on tõusnud silindrites.
Teine väga kindel asi, mida arvestada võib, on kuiv sõit. Kui see õnnestub on asjal jumet.
Sõit käib kuni esimese kolinani (mitte senikaua, kuni mootor enam ei liigu). Kui kolinat ei tule siis umbes 50km.
Vahepeal aeg edasi liikunud ja sündmused arenenud.
No nii uus CO test jälle olemas.
Temp 91*C
rpm 850
CO 2,862
CO2 12,69
O2 0,62
HC 237
Lamda 0,933
COvrai 2,862
Temp 93*C
rpm 2560
CO 2,445
CO2 12,96
O2 0,53
HC 192
Lamda 0,940
COvrai 2,445
Tänud METRA AP OÜ CO testi teostamise eest.
See oli nüüd kolmas CO test ja nagu lubatud pidi see toimuma peale kuivalt sõitu.
Sõit siis teostatud ja edukalt. Täna läbisin vaatlejate juuresolekul 48km ilma õlita mootoriga. Mingeid komplikatsioone veel märganud ei ole. Peale sõitu tegin mootorile läbipesu õliga pesu ja vana õli uuesti tagasi. Muidugi panin uue õlifiltri. Peale seda läbitud veel mingi 15km. Auto sõidab ja mina röömsameelne.
Õlifiltri lõhkusin lahti ja uurisin filterelementi. Seal ei olnud mingeid jäänuseid korjanud.
Eksperiment toimus väga karmides tingimustes. Saarel on suur lumeuputus ja linna teed on pea läbimatud. Suured maanteed raskesti sõidetavad. Lumepudru kõikjal maas. Salongis viibis kolm inimest ja pagassis on mul mingi 50kg liivakotte (masinale parema läbivuse andmiseks). Sõit toimus algul kuskil 70km/h, tagsi tulles oli juba 80-90km/h (kodu sõit alati lõbusam).
Silindrite surved mõõdan ka ükspäev ära ja siia ka kirja nad panen.
Üksikasju ja detaile võite küsida. Kõike nagu kohe ei oska kirjatagi.
Eks siis esmaspäeval lepin aja kokku millal õli välja lasen. Tulgu siis vaatama, kes tahab. Nalja saab, kui Hado mehed paljem raffast kokku ajab ja siis mootor kohe tükkideks jagab. Plamaaz missugune. Muidugi ise on nad asjas ilmselt VÄGA kindlad. Muidu ei julgeks ju kedagi kutsuda.
Surved mõõtsin nüüd uuesti ära. Sõidetud praeguseks 1600km umbes.
Viimased näidud siis sellised.
Kuumalt
Gaas põhjas 1)10,7 2)10,4 3)10,4 4)11,2
Gaas maas 1)10,2 2)9,9 3)10 4)10,8
Külmalt
Gaas põhjas 1)11 2)10 3)10,5 4)11,4
Gaas maas 1)9,5 2)8,7 3)8,7 4)9,6
CO test
Temp 89C
rpm 800
CO 2,645
CO2 13,02
O2 0,60
HC 288
Lamda 0,940
COvrai 2,645
Temp 91C
rpm 2430
CO 2,554
CO2 13,10
O2 0,47
HC 212
Lamda 0,938
COvrai 2,554
Tänud METRA AP O/Ü co testi teostamise eest
Märkusena lisan. Vahepeal vahetatud aku. See võib muuta silindrite surve mõõtmistulemusi vähesel määral paremaks.
CO test on ka subjektiivne. Nüüd ju paagis teine bensiin. Arvestades meie bensiini kavaliteeti VÕIB tulemus olla väga erinev.
Õlirõhu muutust märganud pole. Pisut nagu tõusnud on aga ka selle võib panna külmema ilma (õli paksem) kontosse.
Fakt on see, et surved on tõusnud silindrites.
Teine väga kindel asi, mida arvestada võib, on kuiv sõit. Kui see õnnestub on asjal jumet.
Sõit käib kuni esimese kolinani (mitte senikaua, kuni mootor enam ei liigu). Kui kolinat ei tule siis umbes 50km.
Vahepeal aeg edasi liikunud ja sündmused arenenud.
No nii uus CO test jälle olemas.
Temp 91*C
rpm 850
CO 2,862
CO2 12,69
O2 0,62
HC 237
Lamda 0,933
COvrai 2,862
Temp 93*C
rpm 2560
CO 2,445
CO2 12,96
O2 0,53
HC 192
Lamda 0,940
COvrai 2,445
Tänud METRA AP OÜ CO testi teostamise eest.
See oli nüüd kolmas CO test ja nagu lubatud pidi see toimuma peale kuivalt sõitu.
Sõit siis teostatud ja edukalt. Täna läbisin vaatlejate juuresolekul 48km ilma õlita mootoriga. Mingeid komplikatsioone veel märganud ei ole. Peale sõitu tegin mootorile läbipesu õliga pesu ja vana õli uuesti tagasi. Muidugi panin uue õlifiltri. Peale seda läbitud veel mingi 15km. Auto sõidab ja mina röömsameelne.
Õlifiltri lõhkusin lahti ja uurisin filterelementi. Seal ei olnud mingeid jäänuseid korjanud.
Eksperiment toimus väga karmides tingimustes. Saarel on suur lumeuputus ja linna teed on pea läbimatud. Suured maanteed raskesti sõidetavad. Lumepudru kõikjal maas. Salongis viibis kolm inimest ja pagassis on mul mingi 50kg liivakotte (masinale parema läbivuse andmiseks). Sõit toimus algul kuskil 70km/h, tagsi tulles oli juba 80-90km/h (kodu sõit alati lõbusam).
Silindrite surved mõõdan ka ükspäev ära ja siia ka kirja nad panen.
Üksikasju ja detaile võite küsida. Kõike nagu kohe ei oska kirjatagi.