25-11-2004, 01:04 AM
Väikse täpsustusena...
IZ Pl Sport krossi on tehtud (vähemalt) 2 erinevat mudelit - erinevusi on palju aga kõige silmatorkavamad on erinavad paagi ja summuti kujud.
Pl Sport enduroversioonidel on ka raami tagaosad võrreldes krossiversiooniga üpris erinevad.
Erinevaid spotmudeleid on Izi baasil tehtud IZi tootmise algusest peale, nii ringraja, krossi kui enduro (õigemini küll 6-days) otstarbeks.
Millinse konkreetse eksemplariga nendest vanadest sa kokku puutusid, ei osaka pilte nägemata kuidagi öelda... küll aga seda, et kui sa sellest masinast ise huvitatud ei ole, siis saada palun mulle mailile müüja kordinaadid, pakuksin ise sellele masinale hea kodu.
Võrdluseks krossi IZ planeta Sport ja czttide vahel ütleksin:
Tänapäevastele krossiradadele ei ole raami ja vedrutuse arhitektuuri tõttu 250/380 cz eriti kõlbulik - sõidad nagu tangiga.
125 cz on võimalik kuidagi isegi sõita ja on tunduvalt teravam\" aga mootori eluiga imelühike. 250 ja 380 cz eeliseks on metsa ja endurosõidul hästi vedav pöörete alumine ots, ülemisel otsal tekib aga tohutu vibra. Kestvus on 125 võrreldes tunduvalt parem.
Izi raam on umbes samas katgoorias 125 cztiga, esivedrutus natuke halvem, tagavedrutus sama või natuke parem. Kestvus on hea, kui on korralikult koku pandud ja osadega vedanud. Originaalkarpaga alumises pööreteotsas tohutu auk, magus osa hakkab 4000rpm ülespoole... aga siis ka tõeliselt magusalt. Karpa vahetusega pidi alumine ots natuke paremaks minema, aga ei ole ise proovinud ja kinnitada ei saa.
IZ Pl Sport krossi on tehtud (vähemalt) 2 erinevat mudelit - erinevusi on palju aga kõige silmatorkavamad on erinavad paagi ja summuti kujud.
Pl Sport enduroversioonidel on ka raami tagaosad võrreldes krossiversiooniga üpris erinevad.
Erinevaid spotmudeleid on Izi baasil tehtud IZi tootmise algusest peale, nii ringraja, krossi kui enduro (õigemini küll 6-days) otstarbeks.
Millinse konkreetse eksemplariga nendest vanadest sa kokku puutusid, ei osaka pilte nägemata kuidagi öelda... küll aga seda, et kui sa sellest masinast ise huvitatud ei ole, siis saada palun mulle mailile müüja kordinaadid, pakuksin ise sellele masinale hea kodu.
Võrdluseks krossi IZ planeta Sport ja czttide vahel ütleksin:
Tänapäevastele krossiradadele ei ole raami ja vedrutuse arhitektuuri tõttu 250/380 cz eriti kõlbulik - sõidad nagu tangiga.
125 cz on võimalik kuidagi isegi sõita ja on tunduvalt teravam\" aga mootori eluiga imelühike. 250 ja 380 cz eeliseks on metsa ja endurosõidul hästi vedav pöörete alumine ots, ülemisel otsal tekib aga tohutu vibra. Kestvus on 125 võrreldes tunduvalt parem.
Izi raam on umbes samas katgoorias 125 cztiga, esivedrutus natuke halvem, tagavedrutus sama või natuke parem. Kestvus on hea, kui on korralikult koku pandud ja osadega vedanud. Originaalkarpaga alumises pööreteotsas tohutu auk, magus osa hakkab 4000rpm ülespoole... aga siis ka tõeliselt magusalt. Karpa vahetusega pidi alumine ots natuke paremaks minema, aga ei ole ise proovinud ja kinnitada ei saa.