kuidas teha ümber võrri?
#9

80ndatel kasutas iga endast lugupidav mopeediklassis krossisõitja tehase esimese vedruhargi asemel minski esiamorte koos 19\" võrrirattaga. Taga olid 16\" mopeedi omad koos 2,75 kärnkummiga ja 50-60 hambase tagumise ketirattaga.
(millalgi sai ka tehas sellest aru ja krossikas Riga20Ju tuli juba tehasest õliamorte ja 19\" esirattaga)
Monoamorti taga ei soovita, kuna pro-link süsteemi sa ju nagunii ehitama ei hakka ja ilma selleta käitub tavaline monoamort täpselt samamoodi, kui paarisamordid... kaalub aga rohkem.

Mäletan ka paari lätlaste võrrimootoriga krossikat, mis eestalste kahekäigulistele milleski alla ei jäänud ja tavaliselt esiotsas sõitsid...

nii, et kõik on võimalik, aga kas see tänapäeval kogu seda vaeva, aega ja raha ära tasub... 20-25aastat tagasi lihtsalt ei olnud muid võimalusi...
Vasta


Sõnumeid selles teemas
kuidas teha ümber võrri? - Autor: karlep - 28-11-2004, 22:13 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne