Gaz-51-ed taaskasutusel!
#6

Mossemees Kirjutas:Betooniveol pole läbitavad vahemaad vist eriti pikad ja seetõttu peaks vabalt kannatama sõita ka sellise suht mitteergonoomilise masinaga. Aga kui 51-le veel nt. piduri- ja roolivõim juurde aretada, ei tohiks vist sõiduomadustel väga vigagi olla. Tuletagem meelde, et meie isad ja vanaisad on seda tüüpi masinatega omal ajal peaaegu terve ühe teatava kuuendiku sellest planeedist läbi sõitnud. Ja sõideti iga ilmaga, kasvõi külmaga. 200 liitrine bensiinivaat oli kastis, kui vaja, paigati ka 45 kraadise külmaga teeservas lumehanges kummi jne. ja keegi ei virisenud.
Viimase osaga postitusest täiesti nõus.Ei virisenud keegi.Asi vististi selles,et iga asi on oma ajas hea.Seda va pidurivõimu ju 51-le aretada tegelikult ülilihtne,praktiliselt samasugune auto on 52-04 ja tegelikult sama eba ergonoomiline..Selle ergonoomilisuse kohta võiks märkida,et teatud NL veokipõlvkondadel sellest aspektist lähtudes pole tegelikult vahet.See oli asi millega lihtsalt selles töörahva riigis ei arvestatud,Sina pidid end kohandama,mugandama olemasolevaga.Nii,et erilist vahet sellet lähtuvalt pole mudelireas alates GAZ-AA-st kuni GAZ-53A erinevate modifikatsioonideni.Sama käib ZIS-i/Zil-i (ka UralZis-i kohta)
Ja ka ilma roolivõimuta toimib GAZ-i rool päris hästi.Vaid veidi oskusi vaja.Ja tegelikult tundub mulle,et kõige ehedama,ausama autosõidu elamuse saabki sellise autoga millel sünkroniseerimata käigukast ja ei mingeid võimendeid.Aga see vaid minu arvamus.
Head soovides,Flanagan
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Gaz-51-ed taaskasutusel! - Autor: UM - 01-12-2004, 22:45 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne