07-12-2004, 11:13 AM
Muu on aga ekstraklass, isegi eboniitkorpusega aku suutsid nad leida (kust seda küll saaks?).
[/quote]
Ühe suurepäraselt restaureeritud Zimi puhul püstitati sama küsimus. Välja tuli, et võetud oli vana originaalaku, ettevaatlikult plaadid kõige täiega tükkis välja tõmmatud(see on küll väga raske, sest plaadid on tihedalt üksteise kõrval ja väljatirides kipub kogu "kupatus" kinni kiiluma) . Siis on vanasse akukorpusesse pandud uus väikesemõõduline aku ja vana aku kaas juba muidugi ilma plaatideta peale pandud. Kas nüüd klemmid tulevad läbi akukaane või on tekitatud vanade ja uute klemmide vahele mingi ühendus ei tea öelda.
Igatahes, nüüd ma oma ürgvana eboniitkestaga akut kuskile bensiinijaama enam ära ei sokuta.
[/quote]
Ühe suurepäraselt restaureeritud Zimi puhul püstitati sama küsimus. Välja tuli, et võetud oli vana originaalaku, ettevaatlikult plaadid kõige täiega tükkis välja tõmmatud(see on küll väga raske, sest plaadid on tihedalt üksteise kõrval ja väljatirides kipub kogu "kupatus" kinni kiiluma) . Siis on vanasse akukorpusesse pandud uus väikesemõõduline aku ja vana aku kaas juba muidugi ilma plaatideta peale pandud. Kas nüüd klemmid tulevad läbi akukaane või on tekitatud vanade ja uute klemmide vahele mingi ühendus ei tea öelda.
Igatahes, nüüd ma oma ürgvana eboniitkestaga akut kuskile bensiinijaama enam ära ei sokuta.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.