Mazda 626
#6

kusjuures pull on see, et roostetamine ei paista sellell autol üldse välja.
Täiesti rappel autol on tiivaääred korras ja karbid samuti (roostetavad läbi tagaamortide juurest rattakoopad ja nii ongi nagu eelkõnejela mainis, et vedrud on varsti pagassis.
ostes tuleb raudselt ära kangutada pakiruumi polstrid ning vaadata mis seal all toimub samuti logarite olemasolul piiluda nende alla.
Roostetab see auto veel esistange alt ja bensiinipaagi luugi ümbert.
Muidu on väga mugav auto. Istmed on ühed mugavamad mis olla saavad ja neid annab igas suunas reguleerida(sellist asja ei leia mõnest tutikast autost ka).
Mootorid on tublid, tuleks eelistada 2.0 see on levinuim(jupid saada) ja paras seda kere vedama Kütet võtab maanteel 6.0 sajale kui timmitud on (karbussiga on lihtsam ja töökindlam, kannatab aga kütusekulu ja võimsus)
Pritsemootor võimsam ja ökonoomsem
Jaapani elektronid teistpidi ei jookse aga elektriga käivaid seadmeid on lihtsalt tunduvalt rohkem ja vea otsimine keerulisem
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Mazda 626 - Autor: siil77 - 08-12-2004, 18:01 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne