13-12-2004, 11:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-12-2004, 11:43 AM ja muutjaks oli valdo.)
Juurikaz Kirjutas:Mure-kuidas vahetada käänmikupolte+pronkspukse kõige valutumalt?
MoS2 mögi peale ja lasta seista 10-15 minutit. Kui on kinniroostetamiskahtlus, siis nädalat kaks. Siis tugev võti (soovit. Vene oma kolhoosis vm ekspluatatsioonis terveks jäänud padrun- või toruvõti), taha torupikendus ja... muutkui itsi peale. Tuleb nagu ludin. Olen lahti saanud paar aastakümmet peaaegu maa sees vedelenud Pobi sillajäänuste puksid muide ka samamoodi.
Juurikaz Kirjutas:Ja kui jutt silla juurde läks,siis kuidas kaitsta vintpukse igatsugu sodi eest(tolm,vesi jne.)?
lol(aga järjekindel.)
Kummist kaitsekatted, soovitavalt originaalid. Sobivad Pobi, Nysa ja Zuk\'i omad ka. Kui neid ei ole, siis tuleb miskist muust tihendist ümber teha (väiksemaks lõigata vms). Eriti ülemise vintpuksi tihendid näivat olevat defitsiidid... ma nägin kurja vaeva, kui Pobile leidsin neli vajalikku uut.
Loomulikult vintpuksi vahe LITOLi täis ja soovitavalt tihend ka; sinna vesi nii kergelt peale ei hakka. Ja loomulikult tuleb iga 1000 km läbisõidu tagant määret niplist juurde lisada (käändteljele 500 km tagant), muidu jäävad kuivale ja kuluvad ära.
Mina olen aastat 2 tagasi Pobi esisilla detailidest kokku ladunud... st kolme silla parimatest tükkidest. Pobi esisild = peaaegu 21 esisild; vahe vaid amortisaatorites ja sedagi alates 21 2. põlvkonnast...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18
