17-12-2004, 00:08 AM
Kas vanal Moskval (Moskva M-1-A) ja vanal Minskil (ka margiks M-1-A) mootoris üldse mingi märgatav vahe oli? Tehnika ju sama. Olid nad mõlemad ju DKW RT 125 replikad ja esialgu erinesid sellest praktiliselt vaid üksikute keredetailide poolest. Isegi silindri ja silindripea ribistus oli sama minu arvates.
Muidugi... üks identifikaator on tehasetähis, mis minu mäletamist mööda kusagil pooltele sisse valatud oli... kui oli MMZ (MM3) on Moskva tehas, MMVZ (MMB3) siis Minsk.
Parandage ja täiendage mu arvamust, kui see on poolik või vale.
Muidugi... üks identifikaator on tehasetähis, mis minu mäletamist mööda kusagil pooltele sisse valatud oli... kui oli MMZ (MM3) on Moskva tehas, MMVZ (MMB3) siis Minsk.
Parandage ja täiendage mu arvamust, kui see on poolik või vale.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18