17-12-2004, 10:51 AM
Asi on selles,et rootormootor oli omal ajal kiire kuluma,lisaks olid kunagi tõsised probleemid kambrite tihendamise ja heitgaasinormide täitmisega.Omal ajal üritasid rootoritega nii NSU (sulas Audiga kokku),Citroen,Lada ja Mazda,kuid ainult viimane on seerialiselt selle juurde jäänud.
Ja kui ühes varasemas postituses oli siin bagidest juttu,siis mäletamist mööda aastal 92 anti VAZ-i poolt,pärast kahte väikeste bagide EM-tiitlit, Jaanus Ligurile endale tehase-(vist kolmekambrine) rootormootor,et ta saaks osaleda EM-il \"suurte bagide\" klasiis.Kuid see mootor oli olnud totaalne jama ning kadus sama ruttu kui ilmus.
Ja kui ühes varasemas postituses oli siin bagidest juttu,siis mäletamist mööda aastal 92 anti VAZ-i poolt,pärast kahte väikeste bagide EM-tiitlit, Jaanus Ligurile endale tehase-(vist kolmekambrine) rootormootor,et ta saaks osaleda EM-il \"suurte bagide\" klasiis.Kuid see mootor oli olnud totaalne jama ning kadus sama ruttu kui ilmus.