24-12-2002, 14:00 PM
Taas on ellu ärganud üks väga hea esimese ja teise põlvkonna Escortidele pühendatud lehekülg:
http://www.spannerfodder.com/
Huvilistel tasuks vaadata ka neid pilte siin:
http://www.album.ee/?o=500004905
Panin siia välja oma kahe Forid roostesemad kohad. Enne ise MKI või MKII ostmist tasub nendega tutvuda.
Minu punase projekt seisab praegu, kuna maakodu garaaz ei ole talvel keevitustööde tegemiseks piisavalt suur.
Teine Ford (pruun varuosaauto) on jätkuvalt sõidukõlblik ja leiab päris tihedat kasutamist isiklikul krossi/lumerajal. Kuigi mootor on vaid 1,1, jätkub jõudu rataste ringiajamiseks küll. Kuna samal otstarvel on mul olemas ka vana 011 (mis kaotas viimasel nädalavahetusel kihutades pool summutit ja murdis puruks ühe stabilisaatori poldi), siis julgen ma öelda, et Ford on oluliselt paremini juhitav. Rool on kiirem ja tundlikum, samuti saab libisemist paremini kontrollida. Ehk täpselt siis see, mida vanade Escortide puhul esile tõstetakse.
Samas on selge, et kere on tõeliselt mäda (jalga tuleb hoida ühe augu ees, muidu pritsib pori näkku) ja kaua vastu ei pea. Igatahes üks uks ei taha enam lahti tulla ja juhi iste püsib autos ka vaid tänu sellele, et põlema tagumise kinnituse kohal on põrandale pandud kaks tugevat plekitükki. Praktiliselt ei ole ka pidureid, kuid see teeb rajal liikumise just põnevamaks.
Asp
http://www.spannerfodder.com/
Huvilistel tasuks vaadata ka neid pilte siin:
http://www.album.ee/?o=500004905
Panin siia välja oma kahe Forid roostesemad kohad. Enne ise MKI või MKII ostmist tasub nendega tutvuda.
Minu punase projekt seisab praegu, kuna maakodu garaaz ei ole talvel keevitustööde tegemiseks piisavalt suur.
Teine Ford (pruun varuosaauto) on jätkuvalt sõidukõlblik ja leiab päris tihedat kasutamist isiklikul krossi/lumerajal. Kuigi mootor on vaid 1,1, jätkub jõudu rataste ringiajamiseks küll. Kuna samal otstarvel on mul olemas ka vana 011 (mis kaotas viimasel nädalavahetusel kihutades pool summutit ja murdis puruks ühe stabilisaatori poldi), siis julgen ma öelda, et Ford on oluliselt paremini juhitav. Rool on kiirem ja tundlikum, samuti saab libisemist paremini kontrollida. Ehk täpselt siis see, mida vanade Escortide puhul esile tõstetakse.
Samas on selge, et kere on tõeliselt mäda (jalga tuleb hoida ühe augu ees, muidu pritsib pori näkku) ja kaua vastu ei pea. Igatahes üks uks ei taha enam lahti tulla ja juhi iste püsib autos ka vaid tänu sellele, et põlema tagumise kinnituse kohal on põrandale pandud kaks tugevat plekitükki. Praktiliselt ei ole ka pidureid, kuid see teeb rajal liikumise just põnevamaks.
Asp