12-01-2005, 01:00 AM
Tagatule klaasid on tõesti 402-l kolmeosalised, neil puudub helkur. Ka on 402 kollasel suunatule klaasi \"mustril\" erinevus 407 klaasi \"mustriga\". Iluvõre pärineb hilisema väljalaske 407/403-lt. Kuigi esilaternad on \"eurod\", tundub, et laternavõrud või üks neist on see päris õige. Nimelt 402 laternavõru on alt lõhikuga ja pingutatakse nagu vits ümber laterna korpuse. All lõhiku juures on kaks \"kõrva\", millest ühel on keere, teisel lihtsalt auk peene poldi jaoks. Tundub, et sel masinal on ka plekke vahetatud. Esitiib on iluliistuga, mida 402-l mitte ei ole. Ka uksed võivad olla komplektselt kanditud ümber 407/403-lt, kuna silma hakkasid alumiiniumist ukseakna äärised. Need aga on 402-l on terasest ja värvitud kerega ühte värvi.
Ka on õige, et aku + klemmühendatakse kerega. Süütelukul puudub originaalis vedruga tagastuv starteri asend. Starterit käitatakse mehaaniliselt vajutades jalaga pedaalikesele, mis asetseb gaasipedaali kohal (nagu M401, M20, Gaz51)
Ratta velgede rumm on pöiale needitud, 407/403-l keevitatud.
Hetkel rohkem ei tule meelde.
Ka on õige, et aku + klemmühendatakse kerega. Süütelukul puudub originaalis vedruga tagastuv starteri asend. Starterit käitatakse mehaaniliselt vajutades jalaga pedaalikesele, mis asetseb gaasipedaali kohal (nagu M401, M20, Gaz51)
Ratta velgede rumm on pöiale needitud, 407/403-l keevitatud.
Hetkel rohkem ei tule meelde.