17-01-2005, 00:37 AM
Gaasiaparatuure topiti GAZidele N.aja lõpul peale ning tollased seadmed olid üsna viletsad.Lääne vastavaist analoogidest pole kuulnud.
Bella diisli (R4,turbo) jaoks tuleb mootori kinnitused ümber teha,siduri ja käigukasti mootoriga liitmine käib (vist) vaheplaadi abiga.Kindlasti on ka muid muudatusi vaja teha,seda tasub juba asjaga varem tegelenuilt küsida.Lisaks,kui tänavaliiklusse soov minna,tuleb ikka ka ARKiga konsulteerida ja teda rahaliselt toetada...
Auto24 foorumist jaäi silma (http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=5737),et turboga Belarussi hind Eestis jääb 25000 krooni kanti.GAZ-562 (R-6 otsepritse turbodiisel,150 hj) on kindlasti märksa kallim.Ka neid topitakse Venemaal tehases GAZidele peale.Samas,Belarussi ja 562 pöördemomendis vahet praktiliselt pole.
Bella diisli (R4,turbo) jaoks tuleb mootori kinnitused ümber teha,siduri ja käigukasti mootoriga liitmine käib (vist) vaheplaadi abiga.Kindlasti on ka muid muudatusi vaja teha,seda tasub juba asjaga varem tegelenuilt küsida.Lisaks,kui tänavaliiklusse soov minna,tuleb ikka ka ARKiga konsulteerida ja teda rahaliselt toetada...
Auto24 foorumist jaäi silma (http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=5737),et turboga Belarussi hind Eestis jääb 25000 krooni kanti.GAZ-562 (R-6 otsepritse turbodiisel,150 hj) on kindlasti märksa kallim.Ka neid topitakse Venemaal tehases GAZidele peale.Samas,Belarussi ja 562 pöördemomendis vahet praktiliselt pole.