18-01-2005, 05:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-01-2005, 05:59 AM ja muutjaks oli kOll.)
tere,
kodanik, kellelt mina oma 402 ostsin, rääkis mulle sellise loo, et originaalis olla 402-l kojameeste ajami mehaanika otse kuskilt nukkvõlli pealt(?). Tema oli selle ümber ehitanud 408 elektrilisele ajamile(nagu 407/403), kuna originaal süsteemiga tugeva vihma puhul tuli sõita 2.käiguga.
starter kah 402-l meh. nagu hr.taruvaras mainis ja 12V + läheb massi(akud muidu on samad).
mootori, tagatulede ja liistude kohta on ka kõik juba kirjutatud.
kui peensustesse minna, siis veel raadiod olid erinevad: 402-l A8-M ja 407/403-l A17(alates 1960 ja antennid ka).
Edit: hilise tunni tähekoll
kodanik, kellelt mina oma 402 ostsin, rääkis mulle sellise loo, et originaalis olla 402-l kojameeste ajami mehaanika otse kuskilt nukkvõlli pealt(?). Tema oli selle ümber ehitanud 408 elektrilisele ajamile(nagu 407/403), kuna originaal süsteemiga tugeva vihma puhul tuli sõita 2.käiguga.
starter kah 402-l meh. nagu hr.taruvaras mainis ja 12V + läheb massi(akud muidu on samad).
mootori, tagatulede ja liistude kohta on ka kõik juba kirjutatud.
kui peensustesse minna, siis veel raadiod olid erinevad: 402-l A8-M ja 407/403-l A17(alates 1960 ja antennid ka).
Edit: hilise tunni tähekoll
aga kui mu auto liigub valguskiirusel, kas on siis esituledest veel kasu?
Otsin pagasniku luuki 1/43 M407-le