19-01-2005, 22:21 PM
Võrrimees, eks riik toetabki, kui küsitakse ja see ka kasulik-vajalik tegevus on. Kuid täna-praegu-hetkel ei ole mõeldav muuseumi nime väärivat asutust koos ekspositsiooniga erakapitalil teha. See ei too sisse ... ja nii rikkaid inimesi on Eestis olematu hulk. Kaks-kom rikast vanatehnikahuvilist ei suuda never-ever suurt korralikku asja teha. Need paar on ju ka teda, kel on palju asju ja kes restomisega tegelevad. Teised on \"üheautomehed\".
Teise asjana on võimalik raha olemasolul tuua heas korras masinaid euroopast, kus projektid ei maksa suurt midagi. Aga need projektid on meie omade roostehunnikute-sitahunnikutega võrreldes väga korralikud originaalid. Näiteks vast Volgat tasub Eestist otsida(vaevalt), kui palju korralikuma võib ju tuua Leedust. Jne. Erategijad ei suuda sellise asjaga tegeleda. See oleks siis tuleviku visioon.
Kolmanda asjana vaatame siis juunis, palju neid vanatehnikamehi ümber Eesti sõitma tuleb ja paljudel nendel ka korralik tehnika istumise all on. Miks peaks riik kedagi toetama, kes ise ei püüagi midagi elanikkonnale pakkuda? Sul võib ju Bugatti Royale omal kodus elutoas olla aga keda see huvitab? Mind ... natuke, äkki Piiburit kah ... natuke aga tädi Maalit Kükametsast see tõesti ei huvita. Ja JukkaPekka, kes Vabaõhumuuseumisse satub või Jaanipäeval kogemata Kuremaal on, ei tea sellest midagi. Ainsad tõsised aktivistid on siiani olnud pritsumehed, vähem motomehed ja peaaegu olematu on automeeste panus vanatehnikaharrastuse propageerimisse. Aga tuletõrjemasinaid ei osteta ega ehitata isikliku leivaraha eest ning tsikli tegemine ei maksa ligilähedaseltki autoga samapalju. Ja poleks ka Ikarus Luxi ega Saurerit, kui suurfirma ei oleks Heinot toetanud.
Lisaks tahaks näha seda 10 000 maksvat näitusesaalikõlbulikku autot. 40 000 võib tõesti hea Muhk maksta, Ikarus 66 või Zil110 maksavad romuna juba rohkem. Mis nende tegemine veel maksab?
Teise asjana on võimalik raha olemasolul tuua heas korras masinaid euroopast, kus projektid ei maksa suurt midagi. Aga need projektid on meie omade roostehunnikute-sitahunnikutega võrreldes väga korralikud originaalid. Näiteks vast Volgat tasub Eestist otsida(vaevalt), kui palju korralikuma võib ju tuua Leedust. Jne. Erategijad ei suuda sellise asjaga tegeleda. See oleks siis tuleviku visioon.
Kolmanda asjana vaatame siis juunis, palju neid vanatehnikamehi ümber Eesti sõitma tuleb ja paljudel nendel ka korralik tehnika istumise all on. Miks peaks riik kedagi toetama, kes ise ei püüagi midagi elanikkonnale pakkuda? Sul võib ju Bugatti Royale omal kodus elutoas olla aga keda see huvitab? Mind ... natuke, äkki Piiburit kah ... natuke aga tädi Maalit Kükametsast see tõesti ei huvita. Ja JukkaPekka, kes Vabaõhumuuseumisse satub või Jaanipäeval kogemata Kuremaal on, ei tea sellest midagi. Ainsad tõsised aktivistid on siiani olnud pritsumehed, vähem motomehed ja peaaegu olematu on automeeste panus vanatehnikaharrastuse propageerimisse. Aga tuletõrjemasinaid ei osteta ega ehitata isikliku leivaraha eest ning tsikli tegemine ei maksa ligilähedaseltki autoga samapalju. Ja poleks ka Ikarus Luxi ega Saurerit, kui suurfirma ei oleks Heinot toetanud.
Lisaks tahaks näha seda 10 000 maksvat näitusesaalikõlbulikku autot. 40 000 võib tõesti hea Muhk maksta, Ikarus 66 või Zil110 maksavad romuna juba rohkem. Mis nende tegemine veel maksab?