20-01-2005, 13:36 PM
Minule tuli meelde lugu sellest kuidas me isaga 1974 käisime Videviku t. Volga poes Mosset 412 välja ostsime. See oli teisest partiist mis tuli Inglismaalt.Uus ja parempoolse rooliga.Värvivalikust oli neid ainult kolme sorti,mida ka ise valida ei saanud.Helesinine,heleroheline ja valge.Raha maksis isa kohapeal kassasse 5000 millegagi.Siis anti meile sealt üks paberilipakas kus oli peal viie või kuue kohaline number.Sellega pidime minema Tallinnas Lume tänavale,kus oli siis mingi ladu ja väravas putka.Oli 30.detsember, õues -20 külma ja rahvast murdu nagu Kaubamaja ukse ees hommikuti kui defkat müüdi.
Laos sees aga pilt selline.Platsil seisid 50-60 Mosset lume all.
Kolm meest proovisid käivitada neid seal,mis loomulikult 80% ei võtnud vedu.Seejärel lohistati need sealt platsilt väravast välja tänavale.Millega ei mäleta.Kõikidel autodel oli esiklaasile suurelt kirjutatud siis see number mille said Volga poest.Need inimesed kes olid väravale lähemale need karjusid tahapoole teistele edasi numbrit et saaks toimuda esmakohtumine kalli kaua oodatuga.Kõik ju sisemas ootasid et nende auto sõidaks omal jõul väravast välja.See mis sa tänaval pärast selle uinuva kaunitariga peale hakkasid ei kottinud ühtki ametniku.Need auto olid ju seisnud kaks aastat Inglismaal kusagil sadama laos.Te ei kujuta ettegi mis kultuurkiht seal peal oli.See selleks.No saime siis oma auto kusagil keskmiste seas kätte.Muidugi lohistati välja.Oli teine helesinineja õnnetu.Puudu olid ka loomulikult tung ja tööriistad.Kõigil oli midagi puudu,paljutel ei olnud isegi tagavara ratast.Spido näitas 7 miili läbisõittu.Meil vedas käima panemisel hullumoodi.Paak oli tühi mis tühi .Käivitus peale kütuse lisamist tõrgeteta.
Mõni mees aga lohistaski oma uue auto koju või töökotta.
Kogu see palagan kestis terve päeva ,kui koju jõudsime oli igatahes väljas pime.Alustasime ju hommikul kui Volga pood kell 10.00 avati.Elasime siis Mustamäel.
Koju sõit oli ka vägev,istusin ju ees ja vasakul.Uhke tunne oli.lubasid mul siis veel ei olnud ja sõidukogemusi oli ka napilt M-401-ga.Vot nii.
Laos sees aga pilt selline.Platsil seisid 50-60 Mosset lume all.
Kolm meest proovisid käivitada neid seal,mis loomulikult 80% ei võtnud vedu.Seejärel lohistati need sealt platsilt väravast välja tänavale.Millega ei mäleta.Kõikidel autodel oli esiklaasile suurelt kirjutatud siis see number mille said Volga poest.Need inimesed kes olid väravale lähemale need karjusid tahapoole teistele edasi numbrit et saaks toimuda esmakohtumine kalli kaua oodatuga.Kõik ju sisemas ootasid et nende auto sõidaks omal jõul väravast välja.See mis sa tänaval pärast selle uinuva kaunitariga peale hakkasid ei kottinud ühtki ametniku.Need auto olid ju seisnud kaks aastat Inglismaal kusagil sadama laos.Te ei kujuta ettegi mis kultuurkiht seal peal oli.See selleks.No saime siis oma auto kusagil keskmiste seas kätte.Muidugi lohistati välja.Oli teine helesinineja õnnetu.Puudu olid ka loomulikult tung ja tööriistad.Kõigil oli midagi puudu,paljutel ei olnud isegi tagavara ratast.Spido näitas 7 miili läbisõittu.Meil vedas käima panemisel hullumoodi.Paak oli tühi mis tühi .Käivitus peale kütuse lisamist tõrgeteta.
Mõni mees aga lohistaski oma uue auto koju või töökotta.
Kogu see palagan kestis terve päeva ,kui koju jõudsime oli igatahes väljas pime.Alustasime ju hommikul kui Volga pood kell 10.00 avati.Elasime siis Mustamäel.
Koju sõit oli ka vägev,istusin ju ees ja vasakul.Uhke tunne oli.lubasid mul siis veel ei olnud ja sõidukogemusi oli ka napilt M-401-ga.Vot nii.