22-01-2005, 20:46 PM
Natuke ka meie Escortist:
Kuna olemasolev mootor (Kent 1300) enam ei rahuldanud meid, sest mootor oli juba suht \"kohvi\" ning igapäev oli käivitamiseks vaja igasuguseid imenippe kasutada, siis otsustasime juba eelmine aasta, et vahetame mootori parema ja töökindlama vastu. Uue mootori pakkus meile Rustang ja selleks oli 1600 Pinto.
Mootori vahetus võttis aega 5 pikka õhtut kuid tulemus sai suurepärane - jõudu ja minekut on uuel mootoril võrreldes vanaga metsikult. Rustangi juurest koju sõites oli lust tunda kuidas iga käigu ja gaasipedaali vajutusele järgnes mõnus kiirendus.
Nüüd on veel vaja teha tööd summutiga ning kinnitada veel viimased polstrid ja vidinad salongis ning auto ongi sõidukorras.
Igatahes ülimalt suured tänud Rustangile, kes oli asendamatuks abiks mootori vahetusel!!!
Mootori vahetusest ja selle nippidest kavatsen kirjutada lähemalt kodukal, mida on ka viimsael ajal uuendatud natukene:
KODUKAS
Kuna olemasolev mootor (Kent 1300) enam ei rahuldanud meid, sest mootor oli juba suht \"kohvi\" ning igapäev oli käivitamiseks vaja igasuguseid imenippe kasutada, siis otsustasime juba eelmine aasta, et vahetame mootori parema ja töökindlama vastu. Uue mootori pakkus meile Rustang ja selleks oli 1600 Pinto.
Mootori vahetus võttis aega 5 pikka õhtut kuid tulemus sai suurepärane - jõudu ja minekut on uuel mootoril võrreldes vanaga metsikult. Rustangi juurest koju sõites oli lust tunda kuidas iga käigu ja gaasipedaali vajutusele järgnes mõnus kiirendus.
Nüüd on veel vaja teha tööd summutiga ning kinnitada veel viimased polstrid ja vidinad salongis ning auto ongi sõidukorras.
Igatahes ülimalt suured tänud Rustangile, kes oli asendamatuks abiks mootori vahetusel!!!
Mootori vahetusest ja selle nippidest kavatsen kirjutada lähemalt kodukal, mida on ka viimsael ajal uuendatud natukene:
KODUKAS