23-01-2005, 01:37 AM
Esimene viga mis kohe kindlasti meelde tuleb on,et bensiini võtab hirmsasti.Ning töötingimused kabiinis ei vasta ka enam tänapäeva inimese nõuetele.Igasugu muud vead...eks Vene masina juures tuleb alati silmad-kõrvad lahti hoida.
Muide,lõpuperioodi 130-de indeks oli 431410,sadulveokeil 441510,kallurite (eks-554) indeks ei tule praegu meelde.Toodeti neid aastast 1964 kuni 1994.aasta lõpuni,mil tootmisse tuli Z-5301 \"Bõtšok\" (peetakse üheks ebaõnnestunud asjaks).Otsene 130 järglane on muidugi 4331-sari (al.1986),mida ka meilgi veel mõni liikumas.
Ning vana bensurüüpaja mootor on Venemaal siiani tootmises,indeksiks nüüd ainult ZIL-508.
Vt ka www.amo-zil.ru
Muide,lõpuperioodi 130-de indeks oli 431410,sadulveokeil 441510,kallurite (eks-554) indeks ei tule praegu meelde.Toodeti neid aastast 1964 kuni 1994.aasta lõpuni,mil tootmisse tuli Z-5301 \"Bõtšok\" (peetakse üheks ebaõnnestunud asjaks).Otsene 130 järglane on muidugi 4331-sari (al.1986),mida ka meilgi veel mõni liikumas.
Ning vana bensurüüpaja mootor on Venemaal siiani tootmises,indeksiks nüüd ainult ZIL-508.
Vt ka www.amo-zil.ru