24-01-2005, 13:23 PM
Mosseõli, saatsin sulle pt.
Nädalavahetus möödus garaazi tühjendades, et mossele ruumi teha. Praegu seisab teine kahjuks õues. Võtsin masinal maha ka esiporitiivad. Üldiselt sain kinnitust, et kere on suhteliselt kõva. Ühe raami ots tahab natuke keevitust ja siin seal oli ka klaasriide ja epo aretisi. Ühe huvitava asja leidsin veel: Kui siiamaani olen oma autode eelmiste omanike remondiharjumuste juures näinud kahte viisi: traat ja silikoon, siis nüüd lisandus ka plastiliin. Seda võib leida absoluutselt igalt poolt. Pagassis oli isegi paar plönni igaks juhuks kaasa pandud (ehk leiab juhuslikult veel mõne koha kuhu seda mäkerdada).
Mis siis autost veel, ees parempoolne nurk on teinud läbi avarii. Esipõll ja poritiib olid sealt keevitusega kokku lastud. Õnneks teine ots on terve ja sealt saab ka õige kuju. Poritiib on nii loppis, et ei leia mõtet hakata seda sirgeks taguma. Järgmine nädal peaks viimaks kätte saama uue porika ja karbid. Puudu olevate asjade nimestikku võib lisada parempoolse esitulepesa.
Nädalavahetus möödus garaazi tühjendades, et mossele ruumi teha. Praegu seisab teine kahjuks õues. Võtsin masinal maha ka esiporitiivad. Üldiselt sain kinnitust, et kere on suhteliselt kõva. Ühe raami ots tahab natuke keevitust ja siin seal oli ka klaasriide ja epo aretisi. Ühe huvitava asja leidsin veel: Kui siiamaani olen oma autode eelmiste omanike remondiharjumuste juures näinud kahte viisi: traat ja silikoon, siis nüüd lisandus ka plastiliin. Seda võib leida absoluutselt igalt poolt. Pagassis oli isegi paar plönni igaks juhuks kaasa pandud (ehk leiab juhuslikult veel mõne koha kuhu seda mäkerdada).
Mis siis autost veel, ees parempoolne nurk on teinud läbi avarii. Esipõll ja poritiib olid sealt keevitusega kokku lastud. Õnneks teine ots on terve ja sealt saab ka õige kuju. Poritiib on nii loppis, et ei leia mõtet hakata seda sirgeks taguma. Järgmine nädal peaks viimaks kätte saama uue porika ja karbid. Puudu olevate asjade nimestikku võib lisada parempoolse esitulepesa.