24-01-2005, 18:26 PM
Iseenesest, Tõnu, on ju meid selline klausel, kui \"restaureeritud muudetud kasutusotstarbest lähtuvalt\". Omamoodi olen seda ise ka mõelnud, kuid päris seda \"musta numbrit\" siiski ei annaks. Tänase toimiva \"musta numbri\" idee on anda muule ilmale vajadusel garantii konkreetse masina autentsusest ja restaureerimise kvaliteedist. Nemad seal ei saa aru ega hakka ka aru saama \"Nõukogude inimese autost\".
Aga selle teema peaks kuidagi teisiti üles võtma ja lahendama. Näiteks Teearu M-B 230 peal, kus ju Volga mootor ja vist ka sillad. Lisaks DADi 1938 Shkoda, kus Pobi mootor, Mosse klaasid, Fordi istmed jne. Kuhugi tuleb piir küll tõmmata, et mida siiski lugeda ka uuniklaste endi poolt uunikuks ja mida perverssuseks. Suudeti isegi Vene ajal roppusi teha. Kas näiteks too Silikaadi mäe otsas seisev Zis on uunik või roppus?
Või Mändla Dnepri mootoriga Zündapp?
Aga selle teema peaks kuidagi teisiti üles võtma ja lahendama. Näiteks Teearu M-B 230 peal, kus ju Volga mootor ja vist ka sillad. Lisaks DADi 1938 Shkoda, kus Pobi mootor, Mosse klaasid, Fordi istmed jne. Kuhugi tuleb piir küll tõmmata, et mida siiski lugeda ka uuniklaste endi poolt uunikuks ja mida perverssuseks. Suudeti isegi Vene ajal roppusi teha. Kas näiteks too Silikaadi mäe otsas seisev Zis on uunik või roppus?
Või Mändla Dnepri mootoriga Zündapp?