25-01-2005, 12:47 PM
hullmaks Kirjutas:kirikute katuseid kullatakse, miks siis mitte autot kullast teha, venemaal on ju asjadel hoopis teised mastaabid, suur maa, palju rikkuseid liikvel ja küllap neil uusrikasteanektootidel mingi tõepõhi all
Esiteks, kuld on pehme. Autokerel peab olema siiski jäikus ja teras selle tagab, kuld mitte.
Teiseks - kuldamine on väga eluohtlik ja mürgine tegevus, sest see käib elavhõbedaühenditega. Ei kujuta seda töökoja sees ette.
Kolmandaks - kui värvitakse üle, mis mõte sellel kõigel on? Parem kata tsingiga kui kullaga.
Mina arvan, et need pildid seal on miski restaureerimistöökoja pildid peale kere restaureerimise valmimist. Mida on kuldse läike saamiseks veidi töödeldud.
Võib-olla kodanik Autorestauraator kui selle valdkonna teadjam praktik veidi kommenteerib kogu seda?
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18