25-01-2005, 16:12 PM
Nôukogude inimese auto? Jama. Kitsapiiriline.
Defineeriks sellise asja parem ajastusôidukiks ja omistaks sellele mingi erinumbri, kasvôi mingi musta numbri seeria. Muidugi peaks ta ka vanasôiduki 25aasta piiri taha mahtuma, ümberehitused, kleepsud jm atribuutika peab kuuluma ajastu moeröögatuste kilda.
Lônguse kopikas ja rullnokka 300bemm kuuluvad kahtlemata sellesse kategooriasse, samuti ka esimesed humanitaarabibussid, kôigist neist peaks môni eksemplar säilima tulevastele pôlvedele. Enda valduses on mountinbike-eelne ühekäiguline maastikuratas, keevitatud kokku vanaaegse meesteka ja ereliukase raamidest, taga desna ratas mopeedi kummiga, millel on efekti môttes osad mustrinublud ära lôigatud. Töökaaslasel on korras punnvôrr, säilinud kôigi 20aasta taguste kleepekate ja keskjooksu taotud raudpulgaga.
Defineeriks sellise asja parem ajastusôidukiks ja omistaks sellele mingi erinumbri, kasvôi mingi musta numbri seeria. Muidugi peaks ta ka vanasôiduki 25aasta piiri taha mahtuma, ümberehitused, kleepsud jm atribuutika peab kuuluma ajastu moeröögatuste kilda.
Lônguse kopikas ja rullnokka 300bemm kuuluvad kahtlemata sellesse kategooriasse, samuti ka esimesed humanitaarabibussid, kôigist neist peaks môni eksemplar säilima tulevastele pôlvedele. Enda valduses on mountinbike-eelne ühekäiguline maastikuratas, keevitatud kokku vanaaegse meesteka ja ereliukase raamidest, taga desna ratas mopeedi kummiga, millel on efekti môttes osad mustrinublud ära lôigatud. Töökaaslasel on korras punnvôrr, säilinud kôigi 20aasta taguste kleepekate ja keskjooksu taotud raudpulgaga.