28-01-2005, 02:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2005, 02:11 AM ja muutjaks oli mrali.)
130 erinevad versioonid Vene spravotšnike alusel:
130 (alates 1977 130-76)-tavamudel
130Г-pikendatud teljevahega (4500 mm) mudel
130ГУ-eriti pika teljevahega (5600 mm) mudel.Tava-ZIL-i baas oli 3800 mm.
130C-Tšitaa autoremonditehases koostatud Kaug-Põhja mudel.
138-gaasiballoonauto
130Б2-alusvanker põllumajanduskallurite jaoks
130K-lühendatud teljevahe (3300 mm) ja ZIL-157 mootoriga alusvanker kallurite jaoks.
130AH-tavateljevahega ja 157 mootoriga alusvanker erimasinate jaoks.
130Д1 ja -2-veel 157 mootoriga alusvankreid
Kõigi Sahaari mootoriga alusvankrite juures on märge-mõeldud tööks ilma haagiseta.
130B1-sadulveok
Alates aastast 1977 tuli kõigi mudeliindeksiga 130 autode tähisesse indeks -76.
Vaatame nüüd kallureid:
554-tavateljevahe,neljakandiline,kolmele küljele kallutav kast,mõeldud põllumajandusvedudeks
555-lühendatud teljevahe,kumer,taha kallutav kast,mõeldud ehitusvedudeks
4502-lühike teljevahe,neljakandiline taha kallutav kast,otstarve-ehitus-ja tööstusveod.
45021-Sahaari mootoriga 4502
45022-haagise veoks kohandatud 4502 (V8 mootoriga)
Kallureid tootis mitte ZIL,vaid Moskva lähedal asuv Mõtištši masinatehas (MMZ).
Lisaks toodeti 130 baasil tohutult erimasinaid (tuletõrjeautod,kraanad,korvtõstukid,kommunaalmasinad jne.).
Mootrit kasutati muuhulgas järgmistel autodel:ZIL-131 ja 133G1,LAZ-695 ja -697,KAZ-608.Tootmises see tuttav 6-liitrine V8 muide veel praegugi.
130 telgedel põhinesid veel mitmed N-ajast tuttavad haagised:GKB-817,GKB-819,OdAZ-885 jne jne...
130 (alates 1977 130-76)-tavamudel
130Г-pikendatud teljevahega (4500 mm) mudel
130ГУ-eriti pika teljevahega (5600 mm) mudel.Tava-ZIL-i baas oli 3800 mm.
130C-Tšitaa autoremonditehases koostatud Kaug-Põhja mudel.
138-gaasiballoonauto
130Б2-alusvanker põllumajanduskallurite jaoks
130K-lühendatud teljevahe (3300 mm) ja ZIL-157 mootoriga alusvanker kallurite jaoks.
130AH-tavateljevahega ja 157 mootoriga alusvanker erimasinate jaoks.
130Д1 ja -2-veel 157 mootoriga alusvankreid
Kõigi Sahaari mootoriga alusvankrite juures on märge-mõeldud tööks ilma haagiseta.
130B1-sadulveok
Alates aastast 1977 tuli kõigi mudeliindeksiga 130 autode tähisesse indeks -76.
Vaatame nüüd kallureid:
554-tavateljevahe,neljakandiline,kolmele küljele kallutav kast,mõeldud põllumajandusvedudeks
555-lühendatud teljevahe,kumer,taha kallutav kast,mõeldud ehitusvedudeks
4502-lühike teljevahe,neljakandiline taha kallutav kast,otstarve-ehitus-ja tööstusveod.
45021-Sahaari mootoriga 4502
45022-haagise veoks kohandatud 4502 (V8 mootoriga)
Kallureid tootis mitte ZIL,vaid Moskva lähedal asuv Mõtištši masinatehas (MMZ).
Lisaks toodeti 130 baasil tohutult erimasinaid (tuletõrjeautod,kraanad,korvtõstukid,kommunaalmasinad jne.).
Mootrit kasutati muuhulgas järgmistel autodel:ZIL-131 ja 133G1,LAZ-695 ja -697,KAZ-608.Tootmises see tuttav 6-liitrine V8 muide veel praegugi.
130 telgedel põhinesid veel mitmed N-ajast tuttavad haagised:GKB-817,GKB-819,OdAZ-885 jne jne...