29-01-2005, 19:23 PM
Mosse jagaja kaantel on raudselt märgitud ära 1.silindri juhtme koht.Minu mäletamist mööda oli see suisa nr.1 märgitud.Sealt alates hakkadki vastavalt süütejärjekorrale juhtmeid paigaldama.Vaata üle ka jagaja kaan ja krfiitosakeste olukord,sammuti juhtmepesad.Tegelikult on õige momendi seadmise jaoks olemas ka märgid mootoril.Kus selle leiad autoga kaasas olnud raamatust või siis ka raamatust \"Sõiduautod Moskvits\"
Mosse käivitub vägagi hästi kui kontaktid on korras ja kontaktivahe on paigas.Võta see jagaja autolt maha(kaan jäta juhtmete otsa tolknema) ja mine tuppa sooja.Võta jagajast kontaktid ja lihvi(luisuga näiteks)või viili(väga hästi sobib selleks kolmnurkne tiheda raidega saeviil) mõlemad kontaktipooled täiesti tasapindseks.Paigalda nad jagajasse ja pane siis kontaktivahe paika.Lihtsalt keerad jagaja võlli nii,et vasar on nuki peal ja vaatad ja vajadusel siis reguleerid vahe.Soovitan soojalt muretseda endale varukontaktid ja hoida siis korrasolevaid(korrastatud) kontaktipaari autos.Varuks võiks ju olla ka üks uus või täiesti puhas ja korras jagaja kaan.Rootori metallosad võiks ka puhastada.Võid ju lisaks paigaldada ka teise kondensaatori.ruumi selleks piisavalt,saab kinnitada samade kruvide alla.Paigalda jagaja autole.Valesti paigaldada ei saa(408 ja allapoole mootoritel oli võimalus panna jagaja 180 kraadi valesti,412 mootoril on see välistatud. Käivita mootor(võta keegi appi)jagajat korpusest keerates leia õige koht mil mootor kõige paremini käib.Kinnita jagaja. Võib ilmneda,et süüde on pisut varajane siis lihtsalt keera jagajast veidi hilisemaks.
Võid ju helistada ja täpsemalt küsida.
Tervitades,Flanagan
Mosse käivitub vägagi hästi kui kontaktid on korras ja kontaktivahe on paigas.Võta see jagaja autolt maha(kaan jäta juhtmete otsa tolknema) ja mine tuppa sooja.Võta jagajast kontaktid ja lihvi(luisuga näiteks)või viili(väga hästi sobib selleks kolmnurkne tiheda raidega saeviil) mõlemad kontaktipooled täiesti tasapindseks.Paigalda nad jagajasse ja pane siis kontaktivahe paika.Lihtsalt keerad jagaja võlli nii,et vasar on nuki peal ja vaatad ja vajadusel siis reguleerid vahe.Soovitan soojalt muretseda endale varukontaktid ja hoida siis korrasolevaid(korrastatud) kontaktipaari autos.Varuks võiks ju olla ka üks uus või täiesti puhas ja korras jagaja kaan.Rootori metallosad võiks ka puhastada.Võid ju lisaks paigaldada ka teise kondensaatori.ruumi selleks piisavalt,saab kinnitada samade kruvide alla.Paigalda jagaja autole.Valesti paigaldada ei saa(408 ja allapoole mootoritel oli võimalus panna jagaja 180 kraadi valesti,412 mootoril on see välistatud. Käivita mootor(võta keegi appi)jagajat korpusest keerates leia õige koht mil mootor kõige paremini käib.Kinnita jagaja. Võib ilmneda,et süüde on pisut varajane siis lihtsalt keera jagajast veidi hilisemaks.
Võid ju helistada ja täpsemalt küsida.
Tervitades,Flanagan