29-01-2005, 23:08 PM
Räägiks neist Zil-130-ist millele oli paigaldatud R6.Mäletan üsnagi hästi seda Za Ruljomi artiklit mis selliset autode ilmumist kajastas.Õieti oli see vastus ühe üllatanud siberi sohvri küsimusele,miks tema kallajal on vana \"zahhari\" mootor.
Jutustati seal vastuses kahe suupoolega mingist kütuse kokkuhoiust jms.Tegelikult kajastab see mingit epohhi NL autotööstuses,selle paigalseisust ja saabuvast/saabunud allakäigust.Saadi ju sisuliselt Zil-164A millel oli uus raam,vedrutus,rool ja kabiin-kõik muu oli sama.Umbes nagu juba räägitud GAZ-53 F puhul.Ainult ,et vastupidise arenguga, siis loodi üks vahevariant uue mootori ja jõuülekande jaoks.Gaz-52 mis ilmus hiljem oma erinevate modifikatsioonidega oli juba kohaljooks,paigalseis.
Ja ZIL-i puhul on naeruväärne rääkida mingist kütuse ökonoomiast.Sarnased kallajad,ühel aiste vahel V8 ja teisel R6 tegid samaseid sõite,vedasid samu koormaid.Tonnkilomeetrist tulenevalt vedasid pidevalt ka üle lubatu koormaid .
Tervitades,Flanagan
Jutustati seal vastuses kahe suupoolega mingist kütuse kokkuhoiust jms.Tegelikult kajastab see mingit epohhi NL autotööstuses,selle paigalseisust ja saabuvast/saabunud allakäigust.Saadi ju sisuliselt Zil-164A millel oli uus raam,vedrutus,rool ja kabiin-kõik muu oli sama.Umbes nagu juba räägitud GAZ-53 F puhul.Ainult ,et vastupidise arenguga, siis loodi üks vahevariant uue mootori ja jõuülekande jaoks.Gaz-52 mis ilmus hiljem oma erinevate modifikatsioonidega oli juba kohaljooks,paigalseis.
Ja ZIL-i puhul on naeruväärne rääkida mingist kütuse ökonoomiast.Sarnased kallajad,ühel aiste vahel V8 ja teisel R6 tegid samaseid sõite,vedasid samu koormaid.Tonnkilomeetrist tulenevalt vedasid pidevalt ka üle lubatu koormaid .
Tervitades,Flanagan
