ZIL 130
#25

130+R6= MMZ555, olen kohanud ja sõitnud ainult kallurvariandiga, natuke teistmoodi karburaator ja agregaadid (roolivõim!) kui 157-l, aga ON ökonoomsem, kui 130 (norm oli vist? 33:38). sedajagu ka uimasem ja haaget ei olnud ette nähtud. Toodeti siis nii kumera kastipõhjaga, kui uue kandilise kastiga. KEK i süsteemis olid enamus zil kallureid tegelikult MMZ-d. Kui õieti mäletan, siis uuemad MMZ-d olid pärit veel 80-te teisest poolest.

Arvan, et põhjus oli nendes suht pika ressursiga 157 mootorites (mistamarkeeringnüüdoligi) mida oldi harjunud vorpima ja vorbiti ka edasisõjatööstuse tarvis (generaatorid ja kompressorid) ja mida ära kasutati.


Vasta


Sõnumeid selles teemas
ZIL 130 - Autor: Edel - 23-01-2005, 00:22 AM
RE: ZIL 130 - Autor: mrali - 25-10-2005, 13:35 PM
RE: ZIL 130 - Autor: IIIFFFAR - 16-11-2005, 22:28 PM
RE: ZIL 130 - Autor: Sillu - 22-11-2005, 21:07 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne